Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

Concentrix

  • Katowice, śląskie
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 14 dni temu
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskimKatowiceTwoje główne zadania
  • Obsługa klientów w języku czeskim - telefonicznie, mailowo i przez czat
  • Rozwiązywanie zgłoszeń i problemów klientów zgodnie z procedurami
  • Przyjmowanie reklamacji i koordynacja usług naprawczych
  • Udzielanie wsparcia technicznego i informacji o produktach
  • Pomoc klientom w procesie zakupowym, przetwarzanie zamówień i zwrotów
  • Dbaj o wysoki poziom satysfakcji i lojalności klientów
Wymagania
  • Znajomość języka czeskiego na poziomie C1/C2
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Umiejętność pracy w różnych systemach i platformach
  • Znajomość pakietu Microsoft Office
  • Empatia w kontakcie z klientem przy zachowaniu obiektywizmu
Mile widziane
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub w centrum kontaktowym
  • Doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji i zapewnianiu satysfakcji klienta
  • Znajomość mediów społecznościowych lub platform e-commerce
  • Doświadczenie w cross-sellingu lub up-sellingu
  • Zainteresowanie nowymi technologiami, np. AI
Oferujemy
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej
  • Dostęp do benefitów i kart sportowych
  • Ubezpieczenie na życie
  • Program rozwoju talentów i kursy językowe
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Kultura pracy nastawiona na współpracę i rozwój
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.ObserwujWłącz job alert? Co oznacza „Aplikuj szybko”?„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany. DrukujPoznajConcentrix65We power the world's best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we're so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We're the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We're the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.ObserwujWłącz job alert? Co oznacza „Aplikuj szybko”?„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.

Praca.pl

Podobne oferty pracy

  • Specjalista ds. serwisu technicznego

    COIG

    • Katowice, śląskie
    to przedsiębiorstwo, które specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych, dedykowanych rozwiązań informatycznych, wspierających procesy zarządzania. Wykorzystuje swoje kilkudziesię…
    • 4 dni temu
  • Specjalistka/-ta ds. finansowych i ubezpieczeniowych

    Tandem sp. z o.o.

    • Mikołów, śląskie
    TANDEM Sp. z o.o. prowadzi działalność sprzedażową od 2000 roku, specjalizując się w oferowaniu nowych i używanych samochodów osobowych oraz dostawczych marek Renault i Dacia. Fi…
    • 6 dni temu
  • Doradca serwisowy w biurze obsługi klienta

    Tandem sp. z o.o.

    • Katowice, śląskie
    TANDEM Sp. z o.o. prowadzi działalność sprzedażową od 2000 roku, specjalizując się w oferowaniu nowych i używanych samochodów osobowych oraz dostawczych marek Renault i Dacia. Fi…
    • 13 dni temu