Młodszy/a specjalista/specjalistka ds. obsługi Klienta (Ubezpieczenia Życiowe)

Uniqa

  • Warszawa, mazowieckie
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 9 dni temu
Młodszy/a specjalista/specjalistka ds. obsługi Klienta (Ubezpieczenia Życiowe)4604089Obowiązki
  • uszczęśliwianie naszych Klientów, który posiadają ubezpieczenie na życie oraz OFE poprzez bieżące rozwiązywanie ich problemów w obsłudze telefonicznej. Wiemy jak to robić i Ci powiemy – kierujemy się zasadą: zawsze dawaj ludziom więcej niż się spodziewają,
  • pomoc w rejestracji dyspozycji takich jak: wypowiedzenie polisy, wyjaśnienie płatności lub zmiana danych kontaktowych Klienta​,
  • zgłębianie tajników wiedzy ubezpieczeniowej i praca na systemach do obsługi polis na życie oraz OFE. Nasze systemy są ciągle ulepszane, aby praca na nich była przyjemna niczym ciepła kawa o poranku,
  • czerpanie satysfakcji z tego, że to co robisz ma sens, a Twój głos jest dla Nas słyszalny i ważny.
Wymagania
  • pozytywne nastawienie do pracy i energia w działaniu – w pozostałych sprawach my Ci pomożemy,
  • nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia – wszystkiego można się nauczyć, mamy w tym wprawę. Jesteśmy otwarci na zatrudnienie pracowników, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę zawodową.
  • rozwinięte umiejętności komunikacyjne - codzienne zaangażowanie w rozmowy prowadzone z naszymi Klientami to serce tej pracy.
Oferujemy
  • pracę hybrydową (praca zdalna i obecność w biurze wymiennie, w praktyce jeden tydzień pracujesz w biurze, dwa tygodnie pracujesz zdalnie itd.),
  • pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach od 9 do 17,
  • kulturę organizacyjną opartą na 5 wartościach: wspólnota, prostota, klient przede wszystkim, odpowiedzialność i wiarygodność,
  • kafeteryjny system benefitów – to Ty decydujesz z czego korzystasz.
Źródło: Uniqa/Praca

Gowork