
Menedżer/Specjalista ds. Klienta detalicznego – sprzedaż zdalna
- Warszawa, mazowieckie
- Wolontariat
- Pełny etat
- monitorowaniu wyników sprzedażowych bankierów zdalnych w sieci oddziałów własnych oraz analizowanie poziomu realizacji założonych celów sprzedażowych,
- wyciąganiu wniosków i rekomendowanie działań na podstawie danych dotyczących sprzedaży w celu wsparcia Dyrektorów Regionów oraz Dyrektorów Oddziałów,
- przygotowywaniu regularnych raportów, konspektów oraz analiz dotyczących wyników sprzedażowych w sieci Oddziałów,
- badanie poziomu konwersji kampanii sprzedażowych z uwzględnieniem jakości potencjału oraz sposobu jego wykorzystania przez zespoły sprzedażowe,
- podejmowaniu działań optymalizujących jakość kampanii oraz zwiększających poziomy konwersji sprzedażowej,
- analizie jakości oraz weryfikację poprawności rozmów sprzedażowych za pomocą narzędzi typu Speech Analytics,
- współtworzeniu skryptów sprzedażowych, materiałów edukacyjnych, tzw. „pigułek wiedzy” oraz konspektów szkoleniowych dla zespołów bankierów zdalnych.
- wprowadzaniu standardów i najlepszych praktyk w zakresie sprzedaży telefonicznej,
- edukacji indywidualnej zespołowej w zakresie poprawy jakości oraz efektywności prowadzonych rozmów telefonicznych.
- posiada wysoką zdolność analitycznego myślenia, umiejętność wyciągania wniosków oraz argumentowania,
- posiada bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, PowerPoint, Word),
- posiada bardzo dobra znajomość procedur i procesów bankowych związanych ze sprzedażą telefoniczną oraz utrzymaniem produktów bankowych.
- posiada wysokie umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne,
- posiada znajomość narzędzi wspierających procesy zdalne, w szczególności w zakresie obsługi kampanii sprzedażowych oraz analiz odsłuchów rozmów telefonicznych (SpeechAnalytics lub podobne),
- posiada doświadczenie w opracowywaniu skryptów sprzedażowych oraz materiałów edukacyjnych,
- posiada umiejętność pracy zespołowej oraz skutecznej współpracy z różnymi działami organizacji.
- umowę o pracę
- pracę hybrydową
- pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”
- pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców - odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,
- Alior Uniwersytet - przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych
- nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.