
Konsultant Call Center
- Chrzanów, małopolskie
- Stała
- Pełny etat
- Kontakt telefoniczny z kontrahentami,
- Aktywna sprzedaż telefoniczna,
- Przyjmowanie i realizacja zamówień (wprowadzenie do sytemu Optima, kontakt z magazynem, organizacja transportu, wystawienie dokumentów do wysyłki, koordynowanie wysyłki i dostawy),
- Stały kontakt z odbiorcami, koordynowanie przepływu dokumentów,
- Analiza sprzedaży i należności, prowadzenie windykacji należności zgodnie z wewnętrznymi standardami Spółki,
- Bardzo dobra znajomość komputera (Internet, Microsoft Office),
- Znajomość programu Comarch ERP Optima- mile widziane,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku- mile widziane,
- Obsługa urządzeń biurowych,
- Umiejętność szybkiego uczenia się, komunikatywność, sumienność
- pracę w innowacyjnej polskiej firmie
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- wynagrodzenie podstawowe + prowizja od wyników sprzedaży
- szkolenie wdrażające, które pozwoli poznać asortyment i warunki funkcjonowania firmy
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- możliwość przystąpienia do prywatnej opieki zdrowotnej Medicover
- możliwość skorzystania z kart Medicover Sport- w tym dla członków rodziny
Aplikuj.pl