inspektor

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

  • Polska
  • Stała
  • Pełny etat
  • 42 min temu
Czym będziesz się zajmowaćOsoba na tym stanowisku:
  • Prowadzeni postępowania z zakresu gospodarki mieszkaniowej w oparciu o przepisy k.p.a w tym w przedmiocie uprawnień do równoważnika za brak i za remont lokalu mieszkalnego, cofania uprawnień, przyznania i odmowy przyznania pomocy finansowej, zwrotu równoważników i pomocy finansowej oraz innych postępowań z tego zakresu
  • Prowadzeni ewidencję i uzupełniania dokumenty w teczkach mieszkaniowych osób uprawnionych do świadczeń, sporządza listy wypłat równoważnika za brak i remont lokalu mieszkalnego, przyjmuje i rejestruje oświadczenia mieszkaniowe
  • Zaopatruje Komendę Powiatową Policji w Chrzanowie w materiały objęte ewidencją pozabilansową w szczególności z zakresu materiałów techniki biurowej, materiałów techniki policyjnej, druków i druków ścisłego zarachowania, papieru i materiałów biurowych
  • Prowadzi ewidencję i nalicza na podstawie wniosków funkcjonariuszy dopłaty do wypoczynku
Kogo poszukujemyPotrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 miesięcy w administracji
  • Znajomość i interpretacja przepisów normujących tematykę w zakresie gospodarki mieszkaniowo - socjalnej (rozdziały 7-9 Ustawy o Policji i akty wykonawcze) oraz Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu Pracy, Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych.
  • Znajomość obsługi komputera. Systematyczność i rzetelność. Umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Staż pracy co najmniej 1 rok w administracji
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
Co oferujemy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.Warunki pracyPraca w systemie jednozmianowym, stanowisko pracy wyposażone w telefon i drukarkę. Praca przy komputerze - powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w środowisku biurowym przy oświetleniu dziennym i sztucznym.Wejście do budynku KPP w Chrzanowie przy u. Jordana 7 jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy w Wydziale Wspomagającym znajduje się na IV piętrze - w budynku jest widna. Pomieszczenie sanitarne przystosowane dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze budynku.Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
1. List motywacyjny i CV opatrzone datą i podpisem kandydata.2. Przyjmowane będą wyłącznie oferty przesłane w formie papierowej. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane.3. Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Planujemy następujące metody/techniki naboru:- weryfikacja złożonych aplikacji- egzamin pisemny (jego przeprowadzenie uzależnione jest od ilości kandydatów spełniajacych wymogi formalne)- rozmowa kwalifikacyjna

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów