Specjalista/ka ds. zakupów i logistyki
Polska Akcja Humanitarna
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- przeprowadzanie procesów zakupowych zgodnie z wytycznymi i procedurami fundacji
- prowadzenie rejestrów zakupowych i archiwizacja wymaganej dokumentacji zgodnie z procedurami PAH
- analizowanie i ocenianie ofert na produkty i usługi
- monitorowanie zamówień i terminów dostaw
- ścisła współpraca z innymi działami organizacji, w Polsce i zagranicą (np. w przypadku zamówień międzynarodowych, rejestracji środków trwałych i innych działań w zależności od potrzeb)
- wsparcie w zarządzaniu środkami trwałymi - w zakresie rejestracji w bazie danych, przechowywania, napraw, transportu, inwentaryzacji, itp.
- okazjonalne wsparcie w zarządzaniu flotą i/lub magazynem
- pracę w środowisku międzynarodowym i międzykulturowym (zatrudniamy ponad 300 osób z 25 krajów)
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- hybrydowy model pracy - do 9 dni pracy zdalnej w miesiącu
- elastyczne godziny pracy
- bardzo dobrą lokalizację biura- 5 minut od stacji metra Ratusz Arsenał
- dodatkowe 4-5 dni wolnych w ciągu roku- najczęściej w pobliżu dni świątecznych, np. 2.05
- możliwości rozwoju zawodowego i osobistego m.in.: fundusz szkoleniowy dla każdego pracownika, w tym dofinansowanie do nauki języków obcych, obszerna darmowa baza kursów i szkoleń, rekrutacje wewnętrzne, cotygodniowe spotkania „Monday Talks” czyli rozmowy z ekspert(k)ami z sektora humanitarnego
- swobodną atmosferę pracy- mówimy do siebie po imieniu, nie mamy formalnego dress code'u, mamy możliwość zabierania swoich czworonożnych przyjaciół do biura
- benefity m.in.: dofinansowanie prywatnej opieki medycznej, możliwość skorzystania z programu Multisport, 50% zniżki na studia podyplomowe z zakresu pomocy humanitarnej na Uniwersytecie Warszawskim, fundusz socjalny
ngo.pl