Specjalista ds. biura i administracji
"FUNDACJA ODZYSKAJ SRODOWISKO"
- Kielce, świętokrzyskie
- Stała
- Pełny etat
- obsługa bieżących spraw administracyjnych (poczta, zamówienia, nadzór nad magazynem, dokumenty, prowadzenie rejestrów, weryfikacja dokumentów, sporządzanie pism, archiwizacja dokumentacji, weryfikacja zamówień i faktur, opisywanie i wprowadzenie do systemu faktur, przypisywanie kosztów do projektów, przygotowanie dokumentów do księgowości),
- przygotowywanie umów w oparciu o odpowiednie wzory dokumentów,
- prowadzenie biura Fundacji,
- monitorowanie zapasów materiałów biurowych i zamawianie potrzebnych artykułów wg przyjętych procedur,
- kontakt telefoniczny, mailowy oraz bezpośredni z wykonawcami oraz pracownikami firmy,
- obsługa urządzeń biurowych,
- wsparcie zespołu i przełożonych w bieżących projektach,
- inne prace logistyczne i biurowe.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer, oprogramowanie)
- pracę w równoważnym systemie pracy,
- wdrożenie w obowiązki i strukturę firmy,
- możliwość rozwoju zawodowego, udziału w szkoleniach i podnoszenia kwalifikacji.
- miód z pasieki z recyklingu
- minimum 1,5 roku doświadczenia w pracy w sekretariacie lub administracji
- umiejętność pracy z dokumentami
- samodzielność i działanie proaktywne, również w zakresie zdobywania nowych umiejętności,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność, skrupulatność i zaangażowanie,
- umiejętność analitycznego myślenia, samodzielnego zbierania i przetwarzania danych,
- zaangażowanie ukierunkowane na sprawną realizację celów, zadaniowość, otwartość na nowe pomysły i zadania, chęć i umiejętność zadawania pytań
- dobra znajomość pakietu Office i Narzędzi GOOGLE minimum na poziomie tworzenia tabeli, podstawowe formuły, formatowanie, lista rozwijana, segregowanie danych, tworzenie wykresów i inne - lub chęć nauki przed rozpoczęciem pracy
- czynne prawo jazdy kat. B
- obsługa programu Enova - będzie dodatkowym atutem
Projekt Praca