inspektor

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 32 min temu
Komenda Wojewódzka Policji we WrocławiuDolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:inspektor do spraw obsługi kancelaryjnej i poczty specjalnej w Wydziale Bezpieczeństwa Informacji50-040 Wrocław ul. Podwale 31-33Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • realizuje zadania w zakresie przyjmowania, ewidencjonowania i dystrybucji korespondencji wpływającej do Komendy wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów i terminowego dostarczenia ich do adresatów
  • weryfikuje korespondencję adresowaną do Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, Komendanta lub Zastępców Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu pod kątem pilności jej dostarczenia
  • prowadzi – w formie elektronicznej lub papierowej – dokumentację związaną z rejestracją wpływu, obiegiem oraz dalszą dystrybucją przesyłek przetwarzanych w Komendzie Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, celem utrzymania aktualności i przejrzystości tych dokumentów
  • bieżąca współpraca z podmiotami zewnętrznymi i wewnętrznymi w zakresie wyjaśniania wątpliwości dotyczących nadawcy lub adresata, błędów adresowych czy przesyłek omyłkowo przesłanych, celem ustalenia stanu faktycznego i eliminowania błędów w tym zakresie
  • obsługuje interesantów w zakresie przyjmowania i wydawania korespondencji
  • rejestruje korespondencję w dzienniku elektronicznym, a także w systemach elektronicznego zarządzania dokumentacją oraz w innych przyjętych w Komendzie systemach ewidencji
  • zapewnia sprawne działanie i funkcjonowanie urządzeń biurowych, w celu utrzymania należytego poziomu komunikacji wewnętrznej
  • w przypadku konieczności wynikających z przyczyn organizacyjno-absencyjnych, wsparcie ekspedycji Poczty Specjalnej w postaci m.in. rejestracji, przyjmowania i wydawania korespondencji stanowiącej obrót Poczty Specjalnej uprawnionym przedstawicielom jednostek organizacyjnych podległych Komendantowi Wojewódzkiemu Policji we Wrocławiu oraz przedstawicielom podmiotów zewnętrznych w placówce Poczty Specjalnej
Warunki pracy- praca biurowa, w pozycji siedzącej, przy komputerze powyżej 4 godzin- praca wymaga szczególnej koncentracji- praca wymaga sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk- praca przy komputerze- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, skanera, drukarki, faks)- budynek jest częściowo przygotowany do osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd oraz windęInne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościamiW aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 2,019 co stanowi kwotę 5 572,37 brutto, plus dodatek z tytułu wysługi lat. O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego)
o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod 478.Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
doświadczenia w pracy na stanowisku kancelaryjno –biurowympozostałe wymagania niezbędne:
  • umiejętność współdziałania i komunikatywności
  • umiejętność rozwiązywania problemów oraz działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych
  • umiejętność analitycznego myślenia, podejmowania szybkich i trafnych decyzji
  • odpowiedzialność i sumienność
  • umiejętność ustalania priorytetów
  • samodzielność i kreatywność oraz bardzo dobra organizacja pracy swojej i innych
  • dyspozycyjność, asertywność oraz lojalność i dyskrecja
  • znajomość obsługi wszelkich urządzeń biurowych
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie: wyższe o kierunku dowolnym
  • ukończenie kursów lub szkoleń z zakresu obsługi kancelaryjno - administracyjnej lub postępowań z dokumentami albo komunikacji wewnętrznej
  • ważne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do przetwarzania informacji niejawnych wydane przez Policję, ABW lub SKW
  • wiedza z zakresu dokumentowania i obrotu korespondencji przetwarzanej w urzędzie
  • wiedza z zakresu przepisów o ochronie informacji niejawnych oraz ochronie danych osobowych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie ukończonych kursów lub szkoleń z zakresu obsługi kancelaryjno - administracyjnej lub postępowań z dokumentami albo komunikacji wewnętrznej
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie ważnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do przetwarzania informacji niejawnych wydanego przez Policję, ABW lub SKW
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
Dokumenty należy złożyć do: 2025-09-16
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00
lub przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /37t00alni2/skrytka lub /37t00alni2/SkrytkaESP
lub na adres e-doręczeń KWP we Wrocławiu: AE:PL-98113-41922-SVCEW-26

InfoPraca

Podobne oferty pracy

  • starszy inspektor

    • Wrocław, dolnośląskie
    Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: starszy inspektor do spraw redagowania Dziennika Urzędowego Wojewódz…
    • 4 dni temu
  • inspektor wojewódzki

    • Wrocław, dolnośląskie
    Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: inspektor wojewódzki do spraw kontroli w zakresie wspierania rodziny…
    • 8 dni temu