
Specjalista ds. obsługi klienta
- Poznań, wielkopolskie
- Stała
- Pełny etat
- Telefoniczna obsługa poprzez inicjowanie kontaktu z klientem - obsługa kampanii wychodzących
- Badanie poziomu zadowolenia klientów z oferowanych produktów bankowych
- Przestrzeganie obowiązujących przepisów, regulacji prawnych, procedur i procesów oraz przepisów wewnętrznych banku
- Prowadzenie rozmów z klientami z zachowaniem standardów obowiązujących w banku
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- Umiejętność współpracy z różnymi klientami
- Proaktywna postawa w podejściu do klienta, komunikatywność
- Wysoka kultura osobista i profesjonalizm
- Bardzo dobra dykcja oraz umiejętność poprawnego pisania w języku polskim
- Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w modelu hybrydowym po okresie wdrożeniowym
- Udział w ciekawych projektach
- Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
- Możliwość wzięcia udziału w programach rozwojowych
- Premie kwartalne
- Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji
Zgodnie z obowiązującym prawem nie pobieramy opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.
Jobs.pl