Admin Clerk - Administrator magazynu
DHL
- Gorzów Wielkopolski, lubuskie
- Stała
- Pełny etat
- Wynagrodzenie zasadnicze oraz premię miesięczną uzależnioną od wyników Twojej pracy i zaangażowania w nią,
- Realne możliwości rozwoju zawodowego, już ponad 70% procesów rekrutacji wyłaniamy z kandydatów wewnętrznych,
- Szybki proces rekrutacji,
- Dla chętnych szansa zdobycia doświadczenia w pracy za granicą w innych oddziałach DHL m.in w Niemczech, Holandii, Belgii,
- Opiekę medyczną Medicover,
- Dofinansowanie do karty sportowej Multisport,
- Preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie,
- Wczasy pod gruszą,
- Bony świąteczne,
- Dofinansowanie do posiłków.
- Współpraca ze Specjalistami ds Obsługi Klienta w zakresie poprawnych przyjęć dostaw i wydawania zwrotów do dostawców,
- Bieżące kontakty z klientem zewnętrznym w sprawach dotyczących rozliczania się z dokumentów potwierdzających przyjęcie zwrotu przez dostawce,
- Obsługa przyjęć dostaw zgodnie z ustalonym harmonogramem,
- Nadzór nad terminowym i zgodnym z dokumentami rozładunkiem towaru,
- Archiwizowanie dokumentów potwierdzających odbiór zwrotu przez dostawcę i rozliczenie się z tych dokumentów,
- Wprowadzenie danych do systemu w zakresie przyjmowania dostaw,
- Archiwizacja dokumentacji związanej z wykonywaniem powierzonych obowiązków (WZ, dokumenty potwierdzające odbiór zwrotów przez dostawców),
- Weryfikacja dokumentów - kontrola ilościowo - jakościowa,
- Przygotowywanie i wysyłanie raportów dotyczących przyjęć towaru, zwrotów.
- Doświadczenie w kontaktach z klientami,
- Doświadczenie na stanowisku związanym z jakością,
- Umiejętność rozwiązywania problemów,
- Umiejętność dobrej organizacji pracy,
- Umiejętność dostosowania się do procedur i przepisów BHP oraz p.poż.,
- Podstawowa znajomość procesów logistycznych,
- Gotowość do pracy w systemie 3 zmianowym.