
ACCOUNT MANAGER
- Zielona Góra, lubuskie
- Stała
- Pełny etat
- pozyskiwanie klientów oraz nawiązywanie z nimi relacji handlowych,
- zarządzanie relacjami z klientami,
- przygotowanie oferty i dokumentacji niezbędnej do zawarcia umowy,
- monitorowanie realizacji umów z klientami,
- bieżące monitorowanie rynku i konkurencji w zakresie zmian w ofercie produktowej i nowych rozwiązań biznesowych.
- masz wykształcenie min. średnie,
- masz prawo jazdy kat. B i własny samochód, który możesz wykorzystać do pracy,
- znasz pakiet MS Office, w szczególności Excel na poziomie średniozaawansowanym,
- znasz rynek usług pocztowych, finansowych, KEP,
- wykazujesz wysoką orientację biznesową i orientację na klienta,
- potrafisz rozwiązywać problemy, jesteś nastawiony na osiąganie celów i radzisz sobie ze stresem,
- jesteś osobą komunikatywną, kreatywną, samodzielną oraz potrafisz dobrze organizować swój czas pracy.
- znajomość CRM
pierwszych trzech miesięcy pracyatrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życiedofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnychdostęp do platformy językowejpożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowejkartę Multisport na korzystnych warunkach, pocztowe grupy sportowekarty rabatowe na paliwo oraz zniżki u partnerów biznesowychZainteresowała Cię oferta? Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!