Specjalista ds. Obsługi Klienta - język niemiecki
- Opole, opolskie
- Wolontariat
- Pełny etat
- Obsługa zapytań klientów w języku niemieckim za pośrednictwem rozmów telefonicznych oraz wiadomości mailowych
- Rozwiązywanie problemów i udzielanie informacji na temat usług i produktów
- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi klienta
- Aktualizacja i utrzymanie bazy danych klientów
- Przestrzeganie procedur i standardów firmy
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (poziom C1)
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielnego rozwiązywania problemów
- Znajomość pakietu Microsoft Office
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Atrakcyjne wynagrodzenie (ok. 8 000 PLN brutto - zależnie od doświadczenia) oraz pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, dzień wolny na wolontariat
- Możliwości rozwoju zawodowego i awansu
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Szkolenia wdrożeniowe - około 5 tygodni, w pełni płatne
- Pełnoetatowe zatrudnienie, praca stacjonarna w biurze zlokalizowanym w OPOLU - po okresie wdrożenia (3 miesiące) możliwość przejścia na formę hybrydową
- Start: wrzesień lub październik 2025
Fachpraca