
Ekspert(-ka) ds. kontroli
- Poznań, wielkopolskie
- Umowa
- Pełny etat
- umowę o pracę,
- pracę hybrydową częściowo w biurze w Warszawie, al. Jana Pawła II 17 lub Pereca 1 (przy Rondzie ONZ), Poznaniu, ul. Kolorowa 8 i 10 (przy centrum handlowym King Cross), Wrocławiu, ul. Robotnicza 11 (przy Muzeum Współczesnym),
- zespół/lidera: Zespół Wsparcia Operacyjnego, Aneta Gałczyńska
- cel: skuteczne zarządzanie ryzykiem operacyjnym oraz wspieranie zgodności i optymalizacji procesów.
- masz minimum 5-letnie doświadczenie w bankowości lub w kontroli wewnętrznej,
- znasz procesy bankowe oraz obowiązujące procedury i regulacje rynku bankowego,
- posiadasz doświadczenie w prowadzeniu projektów wdrażających zmiany systemowe,
- potrafisz myśleć analitycznie i krytycznie, a Twoja praca cechuje się dokładnością, rzetelnością i systematycznością,
- dobrze zarządzasz swoim czasem i potrafisz działać samodzielnie,
- jesteś komunikatywny(-a), masz zdolności mediacyjne i nastawienie na współpracę,
- znasz język angielski lub niemiecki na poziomie komunikatywnym.
- identyfikacja i ograniczanie ryzyka operacyjnego, w tym wpływającego na system premiowy sieci dystrybucji,
- współpraca z siecią dystrybucji w zakresie budowania świadomości ryzyka operacyjnego (m.in. przygotowywanie komunikacji, wsparcie w obszarze uprawnień i pełnomocnictw),
- współpraca z jednostkami II linii obrony w zakresie wyjaśniania zdarzeń i koordynowania działań w ramach lessons learned,
- zarządzanie procesem przeglądu, aktualizacji i opiniowania procedur dla sieci dystrybucji w kontekście ograniczania ryzyka,
- udział w projektach optymalizujących procesy w sieci dystrybucji i centrali oraz prowadzenie projektów realizowanych przez biuro kontroli wewnętrznej,
- opiniowanie procesów, projektów i regulacji kontrolnych, w tym z zakresu AML i kontroli wewnętrznej,
- projektowanie i realizacja zdalnych procesów kontrolnych, analiza wyników i przygotowywanie raportów zarządczych,
- realizacja zaleceń audytowych i regulatorów przypisanych do jednostki,
- udział w realizacji okresowego planu kontroli biura,
- koordynowanie i monitorowanie procesów realizowanych w sieci dystrybucji.
- umowę o pracę,
- pracę w trybie hybrydowym w (lokalizacja na początku oferty),
- prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),
- system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego,
- kartę Multisport,
- ofertę produktową banku oraz pożyczki na pracowniczych warunkach,
- aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, ćwiczenia, podcasty; inicjatywy w biurach np. mammobus, profilaktyczne badanie wzroku, warsztaty z samoobrony,
- wyprawkę dla dzieci,
- benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, całkowita praca zdalna, jeśli charakter pracy na to pozwala,
- platformę ze szkoleniami zewnętrznymi i wewnętrznymi – np. programowanie czy analiza danych lub komunikacja, podejście strategiczne, negocjacje i inne,
- program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w banku.
- Na bank nie rzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.
- Na początku Twój/oja przełożony/a pokaże Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowie na wszystkie pytania.
- Wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię do kolejnego etapu.
- Spotkaj się (online) z rekruterem(-ką) i managerem(-ką).
- Wykonaj zadanie merytoryczne/test (w zależności od stanowiska).
- Pracuj z nami w naszym zespole!