Specjalista / Specjalistka ds. Utrzymania Nieruchomości (podróże służbowe)
Bank BPS
- Rzeszów, podkarpackie
- Stała
- Pełny etat
W swojej działalności łączy funkcje banku zrzeszającego i banku komercyjnego. Tworzy jedno z największych zrzeszeń banków spółdzielczych w Polsce, co daje mu czołową pozycję wśród instytucji finansowych w kraju. Dla banków spółdzielczych pełni role: dostawcy usług, partnera biznesowego i reprezentanta w środowiskach opiniotwórczych. W ramach działalności komercyjnej Bank BPS S.A. specjalizuje się w obsłudze samorządów, rolnictwa, przemysłu rolno-spożywczego, handlu, rzemiosła i turystyki. Świadczy usługi dla klientów korporacyjnych, małych i średnich przedsiębiorstw oraz klientów indywidualnych.Specjalista / Specjalistka ds. Utrzymania Nieruchomości (podróże służbowe)Miejsce pracy: RzeszówPraca mobilna, z miejscem pracy stacjonarnej w Warszawie, Lublinie, Rzeszowie, Kielcach lub Olsztynie.Twoje główne zadania:
- na bieżąco sprawdzasz i oceniasz stan techniczny i funkcjonalny użytkowanych nieruchomości w celu utrzymania powierzchni zgodnie z przeznaczeniem, a w tym reagujesz na potrzeby użytkowników wewnętrznym i zewnętrznych, dbasz o usuwanie awarii, współpracujesz z firmami zewnętrznymi, instytucjami państwowymi/samorządowymi (do 15 lokalizacji w Polsce)
- koordynacja prac konserwacyjnych, budowlanych i naprawczych (w tym zlecanie obowiązkowych przeglądów)
- współpraca z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług technicznych
- udział w planowaniu remontów i modernizacji
- prowadzisz proces zakupowy usług i materiałów związanych z użytkowanymi nieruchomościami wraz z rozliczaniem kosztów
- zbierasz dane i prowadzisz oficjalne raportowanie banku w zakresie podatków i opłat lokalnych, emisyjności, opłat środowiskowych
- sporządzasz raporty i analizy na potrzeby departamentu
- cyklicznie kontrolujesz użytkowane nieruchomości w Polsce
- masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- jesteś gotowy/a do odbywania podróży służbowych (kilka 1-2 dniowych podróży w miesiącu)
- masz wykształcenie co najmniej średnie, preferowane kierunki: administracja, zarządzanie nieruchomościami
- potrafisz pracować projektowo
- znasz przepisy dotyczące eksploatacji budynków (ustawa Prawo budowlane)
- znasz pakiet MS Office (Excel, Power Point, Word)
- posiadasz prawo jazdy kat. B
- praca w systemie hybrydowym - 8 dni pracy zdalnej w miesiącu (praca stacjonarna w jednym z komfortowych biur w Warszawie, Lublinie, Rzeszowie, Kielcach lub Olsztynie)
- opiekę medyczną firmy Medicover (bezpłatna dla pracownika, pakiety płatne dla członków rodziny)
- ubezpieczenie grupowe firmy Ergo Hestia
- zakładowy fundusz świadczeń socjalnych (pożyczki na preferencyjnych warunkach, wczasy pod gruszą, bonus finansowy z okazji Świąt Bożego Narodzenia)
- dofinansowanie do okularów w wysokości 600 zł
- Pracowniczy Program Emerytalny (możliwość przystąpienia po 7 miesiącach od zatrudnienia, odprowadzana składka w wysokości 3,5% wynagrodzenia podstawowego)
- dofinansowanie działań rozwojowych
- możliwość korzystania na preferencyjnych warunkach z pakietów sportowych Medicover Sport
- bezpłatny dostęp do platformy e-learningowej języków obcych eTutor: angielski, hiszpański, niemiecki, włoski, francuski
- bezpłatny dostęp do platformy wellbeingowej BPS dbaMy (konsultacje z: psychologiem, psychiatrą, dietetykiem, trenerem personalnym i wiele innych)