Starszy inspektor
Urzad Morski w Szczecinie
- Szczecin, zachodniopomorskie
- Stała
- Pełny etat
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:Starszy inspektorMiejsce pracy: SzczecinOgłoszenie o naborze Nr 155675Warunki pracy
- Wysiłek fizyczny, praca w ruchu, wąskie przejścia, kręte schody, wysokie progi;
- Praca w terenie;
- Sporadyczne krajowe wyjazdy służbowe;
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
- Brak podjazdów,
- Wejście schodami;
- Brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych;
- Prowadzi wpisy do książek obiektów budowlanych administrowanych przez Wydział zgodnie z Prawem Budowlanym, zgodnie z wykonanymi pracami, w celu kontroli prac oraz przeglądów budowli hydrotechnicznych.
- Prowadzi obsługę kancelaryjną Wydziału, w celu usprawnienia organizacji pracy Wydziału w tym: rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej, sporządzanie pism na potrzeby Wydziału, przesyłanie poczty e-mailowej wewnątrz komórek Urzędu i na zewnątrz.
- Przyjmuje dokumentację techniczną obiektów hydrotechnicznych z komórek Urzędu Morskiego na podstawie spisu zdawczo-odbiorczego w celu usprawnienia organizacji pracy Wydziału.
- Sprawdza wnioski przetargowe pod kątem zgodności z Prawem Zamówień Publicznych oraz Zarządzeniami Dyrektora Urzędu, w celu prawidłowego przebiegu postępowania przetargowego.
- Przygotowuje i przekazuje dokumentację techniczną budowli hydrotechnicznych będących w administracji Wydziału do Archiwum Zakładowego w celu udostępnienia dokumentacji potrzebującym komórkom organizacyjnym Urzędu.
- Prowadzi rejestr faktur i przekazuje je do Wydziału Finansowo-Księgowego w celu rozliczenia z Wydziałem Finansowo-Księgowym.
- Prowadzi zbiorczą sprawozdawczość finansową na podstawie materiałów przygotowanych przez pracowników Wydziału, w celu usprawnienia organizacji pracy Wydziału.
- Zaopatruje pracowników Wydziału w materiały biurowe, kancelaryjne, druki, pieczątki w celu usprawnienia organizacji pracy Wydziału.
- Rejestruje, przechowuje i zabezpiecza dokumentację obiektów hydrotechnicznych w celu odpowiedniego ich utrzymania.
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze administracji publicznej.
- Znajomość Prawa Budowlanego
- Znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
- Znajomość Prawa Zamówień Publicznych
- Znajomość obsługi sprzętu biurowego
- Obsługa komputera (MS Office)
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty należy przesłać na adres:Urząd Morski w Szczecinie
Pl. Stefana Batorego 4
70-207 Szczecinlub złożyć osobiście w Kancelarii Urzędu I piętro, pokój 130Dane osobowe - klauzula informacyjna:Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie, Plac Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin.Kontakt do inspektora ochrony danych: Telefon - 91 44-03-309, email - IOD@ums.gov.pl.Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboruInformacje o odbiorcach danych: Komisja rekrutacyjna powołana przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie.Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacjiUprawnienia:1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.Podstawa prawna przetwarzania danych:1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Praca.pl