E-commerce Key Account (Elektronika)
Empik
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
Wspólną przestrzeń tworzymy, wykorzystując doświadczenia, wiedzę oraz wyjątkowe charaktery i zainteresowania każdego z nas.Według samych konsumentów Empik.com to dziś druga najpopularniejsza platforma zakupowa w Polsce (OC&C Retail Proposition Index 2022) i TOP3 platform e-commerce w Polsce wg rankingu Gemius (XII 2022), gdzie oferując ponad 5 000 000 produktów sprawiamy, że już co 3. Polka i Polak robi zakupy online w Empiku!
W połączeniu z kanałem offline daje nam kluczową przewagę rynkową.Tryb pracy: tryb hybrydowy (4 dni z biura, 1 dzień zdalnie)W tej roli będziesz odpowiedzialny(a) za:
- Zarządzanie i rozwój kategorii produktowych na EmpikPlace;
- Tworzenie długoterminowych planów rozwoju i współpracy z Merchantami;
- Zarządzanie portfelem Merchantów z kategorii elektronika;
- Budowanie i utrzymanie relacji z kluczowymi klientami;
- Rozwój sprzedaży kluczowych klientów (wsparcie w kształtowaniu oferty, promocji, planowanie wspólnych aktywności);
- Monitorowanie i analiza trendów rynkowych dotyczących kategorii oraz działań konkurencji;
- Analiza skuteczności sprzedaży, przygotowywanie rekomendacji i raportów;
- Udział w projektach rozwojowych.
- Biuro w Centrum Warszawy
- System premiowania
- Karta zniżkowa na produkty
- Prywatna opieka medyczna
- Karta Multisport
- Konkursy z nagrodami
- Ubezpieczenie na życie
- Posiadasz minimum roczne doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowego w branży e-commerce;
- Potrafisz zarządzać kategoriami produktów;
- Świetne odnajdujesz się w świecie e-commerce i rozumiesz potrzeby Klientów;
- Potrafisz analizować i interpretować dane (dobrze znasz MS Excel);
- Posiadasz umiejętności negocjacyjne;
- Efektywnie organizujesz pracę własną i zarządzasz priorytetami;
- Znasz język angielski na poziomie min.B2.
Dołącz do zespołu Empiku!