Specjalista ds. dokumentacji przetargowej
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- analiza ogłoszeń i monitorowanie postępowań przetargowych w obszarach działalności firmy,
- przygotowywanie oraz weryfikacja dokumentacji ofertowej zgodnie z PZP i wymaganiami zamawiających,
- koordynacja procesu składania ofert i nadzór nad terminowością,
- bieżący kontakt z instytucjami i zamawiającymi, w tym kierowanie zapytań i wyjaśnień,
- udział w postępowaniach odwoławczych i kompletowanie wymaganych dokumentów,
- opracowywanie raportów i analiz dotyczących prowadzonych postępowań,
- zarządzanie referencjami i dokumentacją powykonawczą.
- wykształcenie wyższe,
- min. 3 lata doświadczenia w pracy przy przetargach,
- praktyczna znajomość Prawa Zamówień Publicznych i platform przetargowych,
- bardzo dobra obsługa MS Office,
- rzetelność, terminowość i samodzielność,
- umiejętność pracy pod presją czasu i wysokie zdolności komunikacyjne.
- stabilne zatrudnienie w firmie o mocnej pozycji rynkowej,
- umowę o pracę i pakiet świadczeń dodatkowych (opieka medyczna, benefity socjalne),
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- wsparcie zespołu i przyjazną atmosferę.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Praca.pl