Główny specjalista / Ekspert w Departamencie Finansowo-Księgowym

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 13 dni temu
PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia nbiznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.Główny specjalista / Ekspert w Departamencie Finansowo-KsięgowymMiejsce pracy: WarszawaNr ref.: DFK_SBK_050/25/DFK/GS/EGłówne obowiązki:
  • opracowywanie projektów planów finansowych Agencji oraz projektów ich zmian,
  • opracowywanie wieloletnich planów finansowych Agencji oraz ich aktualizacji,
  • sporządzanie sprawozdań z realizacji planu finansowego Agencji zgodnie z zapisami ustawy o PARP,
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych dot. realizacji planu finansowego wynikających z rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej tj. Rb-40, Rb-35, Rb-BZ2,
  • ustalanie limitów wydatków, dla komórek organizacyjnych PARP, zgodnych z zatwierdzonym planem finansowym,
  • opracowywanie materiałów dotyczących realizacji planów finansowych wraz z uzasadnieniem odchyleń od ich wykonania na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych,
  • w razie potrzeby zastępowanie kierownika w jego obowiązkach.
Wymagania konieczne:Główny specjalista
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie
  • 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • 3 lata doświadczenia w jednostkach sektora finansów publicznych
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności Word i Excel
  • bardzo dobra znajomość systemu finansowo-księgowego
Kompetencje:
  • bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
  • bardzo dobra znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych
  • bardzo dobra znajomość rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej
  • bardzo dobra znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowego sposobu trybu i terminów opracowania materiałów do projektu ustawy budżetowej (noty budżetowej)
  • umiejętność zarządzania czasem i terminowość
  • dobra znajomość języka angielskiego
Ekspert
  • wykształcenie wyższe magisterskie
  • 6 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
  • 3 lata doświadczenia w jednostkach sektora finansów publicznych
  • biegła znajomość programu Excel i bardzo dobra znajomość programu Word
  • bardzo dobra znajomość systemu finansowo-księgowego
Kompetencje:
  • bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
  • bardzo dobra znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych
  • bardzo dobra znajomość rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej
  • bardzo dobra znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowego sposobu trybu i terminów opracowania materiałów do projektu ustawy budżetowej (noty budżetowej)
  • zarządzanie czasem i terminowość
Wymagania pożądane:Główny specjalista
  • Wykształcenie wyższe magisterskie: ekonomia, finanse, rachunkowość
  • 3 lata doświadczenia w opracowywaniu planów finansowych i sprawozdań z realizacji planu finansowego zgodnie z przepisami ustawy o finansach publicznych oraz wykonawczymi aktami prawnymi
  • znajomość systemu do budżetowania na poziomie dobry
Kompetencje:
  • bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości
  • bardzo dobra znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowego sposobu wykonywania budżetu państwa
  • praca pod presją czasu
  • nastawienie na poszukiwanie rozwiązań/usprawnień
Ekspert
  • Wykształcenie wyższe magisterskie: ekonomia, finanse, rachunkowość
  • Studia podyplomowe z zakresu finansów publicznych
  • Doświadczenie minimum 3 lata w sporządzaniu planów finansowych i sprawozdań budżetowych Rb-40-, Rb-35, Rb-BZ2
  • znajomość systemów do budżetowania na poziomie dobry
Kompetencje:
  • bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości
  • bardzo dobra znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowego sposobu wykonywania budżetu państwa
  • praca pod presją czasu
  • nastawienie na poszukiwanie rozwiązań/usprawnień
  • dzielenie się wiedzą
Oferujemy:
  • umowę o pracę
  • premię regulaminową
  • prywatną opiekę medyczną
  • grupowe ubezpieczenie na życie
  • szkolenia
  • atrakcyjną lokalizację
  • wydarzenia integracyjne
  • programy socjalne
  • platformę wellbeingową
Aplikacje można składać również na adres: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa Kancelaria czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8.00-16.00.Termin zgłoszeń: do 31 sierpnia 2025 r.Inne informacje:
  • metody/techniki stosowane podczas rekrutacji: ocena formalna ofert oraz ocena merytoryczna. Ocena merytoryczna polega na sprawdzeniu wiedzy, doświadczenia zawodowego, kompetencji i umiejętności kandydatów i odbywa się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, która może zostać poprzedzona włączeniem dodatkowych narzędzi selekcji (np. testów wiedzy, testów predyspozycji, kompetencji, assessment center),
  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu),
  • oferty osób niewybranych w ramach danej rekrutacji zostaną zniszczone komisyjnie,
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.

Praca.pl

Podobne oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży

    JOBS LINK

    • Warszawa, mazowieckie
    • 5 700 PLN miesięcznie
    JOBS LINK - Łączymy właściwych ludzi z odpowiednimi miejscami pracy. Dla pracodawców: Oferujemy elastyczne i dopasowane rozwiązania rekrutacyjne, które pomagają szybko reagować…
    • 8 dni temu
  • Specjalista ds. Płac

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 15 dni temu