Kierowniczka / Kierownik Rejonu Sprzedaży Szczecin

Aldi

  • Szczecin, zachodniopomorskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 1 miesiąc temu
Jesteśmy jedną z wiodących firm handlowych w Europie. Od ponad 110 lat sprawiamy, że zakupy są tak proste, jak to tylko możliwe – wszędzie i dla każdego.Twoje zadaniaW ALDI mamy wpływ na kierunek działań, który obieramy. Jesteśmy inicjatorami zmian, tworzącymi nowe perspektywy. Codziennie kreujemy przyszłość branży retail, zmieniając siebie i innych.Sprawdź, jakie obowiązki czekają na Ciebie:
  • Zarządzasz zespołem kierowników sklepów – definiujesz cele, motywujesz, oceniasz i rozwijasz kompetencje swoich pracowników. Wspierasz też kierowników sklepów przy zarządzaniu zespołem pracowników sklepów.
  • Odpowiadasz za wyniki sprzedażowe i kosztowe sklepów w Twoim rejonie.
  • Analizujesz raporty i wdrażasz działania, aby zrealizować wyznaczone cele.
  • Odpowiadasz za wizerunek sklepów z Twojego rejonu: jakość i świeżość asortymentu, ustawienie produktów zgodnie ze standardem, zatowarowanie, czystość.
  • Prowadzisz inwentaryzacje w sklepach z Twojego rejonu.
  • Zapewniasz odpowiednią obsadę pracowników w sklepach z Twojego rejonu.
  • Reprezentujesz firmę przed urzędami i organami kontrolnymi.
  • Pracujesz na terenie Szczecina i okolic.
Nasze oczekiwania
  • Realizujesz cele na swoim stanowisku pracy (w przypadku Kierowników Sklepów - cele sprzedażowe).
  • Potrafisz efektywnie organizować swoją pracę.
  • Potrafisz zarządzać zespołem.
  • Potrafisz się efektywnie komunikować.
  • Znasz pakiet MS Office (w szczególności MS Excel) i masz umiejętności analityczne.
  • Masz doświadczenie na stanowisku kierowniczym w branży retail.
  • Masz prawo jazdy kat. B i gotowość, aby często podróżować służbowo.
  • Masz wyższe wykształcenie.
  • Znasz angielski na poziomie B2.
  • Możesz przeprowadzić się w okolice Szczecina, jeżeli obecnie mieszkasz w innym miejscu.
To oferujemy
  • Pewne miejsce pracy – jesteśmy siódmą siecią sklepów na świecie pod względem sprzedaży.
  • Brak okresu próbnego – pierwszą umowę otrzymasz na rok, kolejną na czas nieokreślony.
  • Kartę przedpłaconą z comiesięcznym zasileniem – wykorzystasz ją w sklepach ALDI.
  • Benefity dla Ciebie i Twojej rodziny – mamy prywatną opiekę medyczną już od 1 zł, pakiet sportowy, ubezpieczenie na życie.
  • Bonus finansowy – jeśli polecisz pracownika do ALDI.
  • Program wdrożenia – rozpoczniesz pracę od szkoleń wdrożeniowych „Power days”, a potem zaopiekuje się Tobą buddy.
  • Rozwój - możesz uczyć się języków obcych na platformie, brać udział w szkoleniach i warsztatach.
  • Wewnętrzny rynek pracy – możesz brać udział w rekrutacjach wewnętrznych.
  • Elastyczny czas pracy.
  • Życzliwą atmosferę pracy.
  • Zadaniowy czas pracy.
  • Samochód służbowy.

Aldi