Zastępca/czyni kierownika zespołu kadrowo-płacowego

IKEA

  • Polska
  • Wolontariat
  • Pełny etat
  • 9 dni temu
Opis firmyIKEA Industry to największy producent mebli drewnianych na świecie. Wytwarzamy meble z płyt drewnopochodnych dla klientów sklepów IKEA. Produkujemy na potrzeby IKEA i dlatego jesteśmy czasem nazywani „własną produkcją IKEA”.Co wyróżnia pracę w IKEA Industry? To nasza wyjątkowa kultura i wartości, które są fundamentem każdego naszego działania. Pracując z nami, stajesz się częścią zespołu, w którym wzajemne wsparcie, otwartość i zrównoważony rozwój są na pierwszym miejscu. Naszym ambitnym celem jest, by do 2030 roku wszystkie nasze produkty były wykonane wyłącznie z materiałów nadających się do recyklingu, co daje możliwość bycia częścią globalnej transformacji na rzecz bardziej ekologicznej przyszłości.Opis stanowiskaOsoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie procesami kadrowo-płacowymi w organizacji. Kluczowe obowiązki obejmują takie obszary:
  • Organizacja, optymalizacja oraz usprawnienia procesów w obszarze kadr i płac
  • Współpraca na poziomie lokalnym, krajowym w celu poszukiwania usprawnień w obszarze kadrowo-płacowym
  • Udział w projektach optymalizacji procesów w ramach IKEA Industry
  • Automatyzacja oraz digitalizacja procesów kadrowo-płacowych
  • Koordynowania i monitorowanie spraw związanych z zatrudnieniem cudzoziemców
  • Odpowiedzialność za prawidłowość procesów kadrowo- płacowych
  • Ustalanie standardów oraz przepisów wewnętrznych oraz doradztwo w zakresie prawa pracy
  • Implementacja w organizacji zmian w zakresie prawa pracy
  • Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby kadry kierowniczej
  • Budowanie zaangażowania oraz planów rozwoju kompetencji w zespole
  • Reprezentowanie Pracodawcy w tematach związanych z działaniem Zakładowej Komisji Świadczeń Socjalnych
  • Wpływ na budowanie kompetencji z obszaru digitalizacji procesów kadrowo-płacowych dla ponad 3500 pracowników
  • Wdrażanie zmian w oparciu o przepisy prawa pracy - monitorowanie, informowanie o zmianach przepisów i proaktywna implementacja ich w organizacji
  • Doradztwo dla Zarządu - w zakresie zgodności prawnej, legalizacji zatrudnienia, współpracy z partnerami społecznymi
KwalifikacjePoszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko koordynujące procesy kadrowo-płacowe z następującymi kwalifikacjami:
  • Doświadczonej/go Liderki/a - min. 3 lata doświadczenia na stanowisku koordynującym procesy kadrowo płacowe w tym z doświadczeniem przywódczym
  • Umiejętność inicjowania i skutecznego przeprowadzania zmian w organizacji, w tym identyfikowania obszarów do poprawy, planowania działań wdrożeniowych oraz monitorowania ich efektów
  • Doświadczenie poparte sukcesami w rozwoju zespołu
  • Osoby znającej prawo pracy i przepisy - prawo pracy, ubezpieczenia społeczne, legalizacji pracy cudzoziemców, współpraca ze związkami zawodowymi
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji i budowanie kultury odpowiedzialności w zespole
  • Doświadczenia w prowadzeniu projektów optymalizacyjnych w obszarze kadrowo- płacowym
  • Doświadczenie w prowadzeniu organizacji przez zmiany w obszarze kadr i płac
  • Osoby z bardzo dobrą znajomością MS Office - szczególnie Excel i Word.
  • Biegłe umiejętności analityczne wraz z wykorzystaniem narzędzi do analityki danych tj. power BI, power query lub inne
  • Doświadczenie wykorzystaniu narzędzi z prowadzeniem i nadzorowaniem projektów w kadrach i płacach
  • Znajomość programów: Teta, Workday mile widziane
  • Komunikatywnej i dobrze zorganizowanej osoby nastawionej na współpracę
  • Silnej postawy „we can do it” oraz nastawionej na poszukiwanie usprawnień
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2- wymagana znajomość na poziomie biznesowym
Dodatkowe informacje
  • Umowa o pracę na 6 miesięcy (po 6 miesiącach możliwa umowa na czas nieokreślony)
  • Dodatkowe 3,5% wartości wynagrodzenia przekazywane co miesiąc przez pracodawcę na Twoje konto emerytalne - po przepracowaniu 3 miesięcy
  • 30 minutową płatną przerwę w pracy.
  • Bezpłatne dojazdy z Wolsztyna, Nowego Tomyśla, Międzyrzecza, Sulechowa i Świebodzina (w systemie trzyzmianowym)
  • Szkolenia, dofinansowanie do dalszej nauki, możliwość szybkiej ścieżki kariery
  • Prywatną opiekę medyczną Lux Med. (pakiet podstawowy opłacany przez pracodawcę, możliwość skorzystania z pakietów rodzinnych)
  • Codziennie ciepły obiad już za 1,50 zł
  • 15% rabat w sklepach IKEA.
  • Wczasy pod gruszą.
  • Dodatek świąteczny.
  • Trzymiesięczna odprawa emerytalna
  • Możliwość masażów dla pracowników
  • Programy badań profilaktycznych dla pracowników
  • Nagrody jubileuszowe.
  • Spotkania integracyjne
  • Możliwość angażowania się w wolontariat w godzinach pracy
  • Bezpieczne miejsce pracy.
  • Atrakcyjne ubezpieczenie grupowe.
  • Dodatkowe ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków opłacone przez Pracodawcę.

IKEA

Podobne oferty pracy

  • Kierownik restauracji pracowniczej

    LEVEL WORK Sp. z o. o.

    • Opole, opolskie
    Miejsce pracy: ok. 6km od Nysy Tryb pracy: Pełny etat, pon.–pt., zmiany między 6:00–20:00 (8h dziennie zazwyczaj zmiany poranne) Szukamy doświadczonego Kierownika, który zadba …
    • 2 dni temu
  • KIEROWNIK BUDOWY

    Daasgroup

    • Bielsko-Biała, śląskie
    Firma DAAS Sp. z o.o. świadczy usługi w zakresie zabezpieczenia **antykorozyjnego** oraz **ognioochronnego** konstrukcji stalowych i żelbetowych. Specjalizuje się w pracach projekt…
    • 36 min temu
  • Kierownik robót elektrycznych

    HR Sigma

    • Bielsko-Biała, śląskie
    Celem Agencji Zatrudnienia HR SIGMA jest umożliwienie kontaktu pomiędzy rozwijającymi się firmami a osobami poszukującymi nowego zatrudnienia. Główne założenia tej agencji opierają…
    • 6 dni temu