
młodszy specjalista
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
- Warszawa, mazowieckie
- Umowa
- Pełny etat
- Prowadzi prace związane z bieżącym monitorowaniem funkcjonowania komisji dyscyplinarnych w urzędach
- Prowadzi prace związane z udostępnianiem orzeczeń Wyższej Komisji Dyscyplinarnej Służby Cywilnej do bazy orzeczeń w serwisie służby cywilnej
- Wykonuje zadania Administratora Bezpieczeństwa Szefa Służby Cywilnej oraz Administratora Bezpieczeństwa w odniesieniu do zbiorów danych przetwarzanych w Departamencie
- Przygotowuje analizy i zestawienia o korpusie służby cywilnej, w szczególności dotyczące odpowiedzialności dyscyplinarnej i czasu pracy
- Analizuje sprawozdania dyrektorów generalnych urzędów i na tej podstawie przygotowuje wnioski i rekomendacje dla Szefa Służby Cywilnej w zakresie właściwości merytorycznej Wydziału
- Udziela pracownikom innych urzędów odpowiedzi i wyjaśnień z zakresu stosowania przepisów prawa dotyczących służby cywilnej (w zakresie odpowiedzialności dyscyplinarnej w służbie cywilnej i czasu pracy)
- Analizuje orzeczenia Wyższej Komisji Dyscyplinarnej Służby Cywilnej
- Wykształcenie: wyższe
- Co najmniej pół roku doświadczenia zawodowego w zakresie związanym ze stosowaniem lub interpretacją przepisów prawa pracy
- Znajomość: ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi, prawa pracy, ustawy o ochronie danych osobowych i ogólnego rozporządzenia PE i Rady (UE) o ochronie danych (tzw. RODO)
- Kompetencje miękkie: komunikacja, w tym wystąpienia publiczne, współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, rzetelność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Wykształcenie: wyższe w zakresie nauk prawnych lub studia podyplomowe z zakresu prawa pracy lub zarządzania zasobami ludzkim
- Co najmniej pół roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- Znajomość tematyki związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi
- Przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych
- Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
- Indywidualny rozkład czasu pracy
- Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
- Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
- „Trzynaste” wynagrodzenie
- Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
- Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
- Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
- Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Dofinansowanie do przedszkola
- Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
- Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
- Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
- Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
- Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
- Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
- Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Miejsce do odświeżenia się
- Stołówka pracownicza
- Strefa aktywności
- Pokój dla rodzica z dzieckiem
- Dobra lokalizacja
- Miła atmosfera pracy
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
- Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Praca na stanowisku wiąże się z częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresemDodatkowe informacjeNie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub które są wskazane jako dodatkowe.Jeżeli ofertę składasz elektronicznie, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane:
- własnoręcznie i przesłane w formie skanów/zdjęć (poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej) lub
- podpisem elektronicznym kwalifikowanym.
https://www.gov.pl/web/premier/sygnalisci-wewnetrzniDo składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.Przewidujemy możliwość przeprowadzenia naboru częściowo zdalnie.Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów
- test wiedzy (przeprowadzany w przypadku zgłoszenia się więcej niż 5 kandydatów spełniających wymagania formalne)
- zadanie praktyczne (przeprowadzany w przypadku zgłoszenia się więcej niż 5 kandydatów)