
Customer Support Specialist (DE+EN)
- Gdańsk, pomorskie
- 49,00 PLN za godzinę
- Stała
- Pełny etat
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie lub umowy o pracę,
- pracę w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-21:00 (+ 2 weekendy w miesiącu),
- atrakcyjna stawka podstawowa 49 zł/h brutto,
- system premiowy uzależniony od efektów pracy,
- dodatkowa premia po każdym przepracowanym półroczu,
- niezbędne narzędzia do pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- współpracę w przyjaznym, dynamicznym zespole.
- obsługa klientów niemiecko/anglojęzycznych (telefonicznie, mailowo oraz za pośrednictwem chatu oraz social mediów),
- dokładne i bezpieczne zarządzanie danymi Klientów,
- rejestrowanie wszystkich interakcji z Klientem w systemie oraz skuteczne rozwiązywanie zgłoszeń,
- zapewnianie Klientom wysokiego poziomu wsparcia i profesjonalnej obsługi na każdym etapie kontaktu,
- udział w szkoleniach oraz wykorzystywanie dostępnych materiałów i narzędzi do rozwoju i aktualizacji wiedzy,
- wykonywanie obowiązków zgodnie z polityką firmy, obowiązującymi procedurami oraz standardami prawnymi.
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2 - warunek konieczny,
- znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 - warunek konieczny,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - mile widziane,
- znajomość pakietu MS Office oraz Dokumentów Google,
- umiejętność jasnego wyrażania myśli i prowadzenia profesjonalnych rozmów,
- uważność w słuchaniu i nastawienie na zrozumienie potrzeb rozmówcy,
- zdolność do działania w dynamicznym i wymagającym środowisku,
- otwartość na nowe informacje i chęć szybkiego opanowania nowych technologii,
- dokładność w działaniu i przestrzeganie ustalonych procedur,
- pewność siebie w kontaktach z trudnymi klientami,
- umiejętność pracy pod presją czasu i podejmowania decyzji w nieprzewidzianych sytuacjach,
- samodzielność i odpowiedzialność w działaniu.
Oferta pracy tymczasowej