Inspektor wojewódzki
Lubuski Urzad Wojewodzki w Gorzowie Wielkopolskim
- Gorzów Wielkopolski, lubuskie
- Stała
- Pełny etat
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:Inspektor wojewódzkiMiejsce pracy: Gorzów WielkopolskiOgłoszenie o naborze Nr 155822Warunki pracy
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza
- Narażenie na stres (szczególnie ze względu na charakter prowadzonych spraw i specyficznego klienta).
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- Praca w pomieszczeniu klimatyzowanym zlokalizowanym na XIII piętrze w budynku XV kondygnacyjnym
- Zainstalowana winda
- Ustala, czy w sprawie mają zastosowanie przepisy o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w zakresie świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego, rodzinnego kapitału opiekuńczego i świadczeń „Aktywny rodzic”.
- Współdziała z organami właściwymi i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie koordynacji świadczeń.
- Wymienia z instytucjami właściwymi krajów Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego, Konfederacji Szwajcarskiej oraz Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, informacje niezbędne do ustalenia przez te organy uprawnień do świadczeń rodzinnych i wychowawczych, rodzinnego kapitału opiekuńczego i świadczeń „Aktywny rodzic” dla osób przebywających na terenie ich krajów, bądź dla członków rodzin tych osób przebywających w Polsce.
- Weryfikuje wnioski o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych, świadczenia wychowawczego, rodzinnego kapitału opiekuńczego i świadczeń „Aktywny rodzic” przekazanych przez organy właściwe i Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
- Wydaje rozstrzygnięcia, w tym decyzje administracyjne, oraz przekazuje informacje o których mowa w art. 13a ust 2, w sprawach świadczenia wychowawczego realizowanego w zawiązku z koordynacją systemów zabezpieczenia społecznego.
- Wydaje decyzje orzekające o uprawnieniach do świadczeń rodzinnych.
- Udziela informacji na temat procedur związanych z przyznawaniem świadczeń rodzinnych i wychowawczych, rodzinnego kapitału opiekuńczego i świadczeń „Aktywny rodzic” w krajach Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego, Konfederacji Szwajcarskiej oraz Zjednoczonym Królestwie Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej.
- Współpracuje z instytucjami łącznikowymi i właściwymi w zakresie świadczeń rodzinnych, wychowawczych, rodzinnego kapitału opiekuńczego i świadczeń „Aktywny rodzic”.
- Doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok w administracji publicznej.
- Znajomość przepisów prawa w zakresie koordynacji: świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, rodzinnego kapitału opiekuńczego, świadczeń „Aktywny rodzic”, ustawy „Za życiem”, rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego.
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej; znajomość zasad służby cywilnej i etyki korpusu służby cywilnej, znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego.
- Odporność na stres, rzetelność i terminowość, samodzielność i inicjatywa, umiejętności analityczne, współpraca z innymi.
- Znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: obsługi edytora tekstów MS Word, obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Znajomość języka niemieckiego, angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Własnoręcznie podpisany list motywacyjny
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.Dane osobowe - klauzula informacyjna:Klauzula informacyjna (informacje o przetwarzaniu danych osobowych) na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. L 119 z 4.5.2016, s. 1; sprostowanie: Dz.U. L 127 z 23.5.2018, s. 2), zwanego dalej Rozporządzeniem, RODO.
- W jakim celu dane są przetwarzane? Przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Kto jest administratorem danych i jak można się z nim skontaktować? Wojewoda Lubuski z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski
- Jak długo dane będą przetwarzane? Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, z uwzględnieniem trzech miesięcy, w których dyrektor Generalny Urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska, a następnie przez czas wynikający z przepisów ustawy o archiwizacji
- Na jakiej podstawie dane są przetwarzane?
- Jakie inne regulacje zostały uwzględnione przy przetwarzaniu? Art. 22 (1) Kodeksu pracy, art. 4, 4a, 5 Ustawy o służbie cywilnej, Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Ustawa o dostępie do informacji publicznej
- Czy podanie danych jest obowiązkowe? Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów niezbędne aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Kto jest lub może być odbiorcą danych? Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne oraz wyniki naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Informacje w zakresie wyników wyboru są publikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Prezesa Rady Ministrów
- Prawo dostępu do treści danych na podstawie art. 15 RODO, Prawo do sprostowania danych na podstawie art. 16 RODO - jeśli są błędne lub nieaktualne, Prawo do usunięcia danych na podstawie art. 17 RODO - gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej, Prawo do ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO
- Gdzie można złożyć skargę na nieprawidłowości związane z przetwarzaniem? Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia
- Jak można skontaktować się z inspektorem ochrony danych? W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z inspektorem ochrony danych poprzez e-mail: iod@lubuskie.uw.gov.p
Praca.pl