
CRM Manager / Kierownik ds. Kampanii CRM
- Poznań, wielkopolskie
- Stała
- Pełny etat
- zarządzanie kampaniami CRM (różne kanały),
- odpowiedzialność za program lojalnościowy - strategia wraz z komunikacją,
- badania i doskonalenie customer experience,
- analizowanie danych związanych z doświadczeniami klientów,
- analiza zachowań konsumenckich,
- projektowanie ścieżek konsumenckich na platformie online,
- analizowanie danych związanych z doświadczeniami klientów,
- rekomendacje optymalizacji i wprowadzanie działań usprawniających,
- przygotowanie raportów i prezentacji wraz z rekomendacjami.
- doświadczenie na analogicznym stanowisku w obszarze CRM,
- umiejętność pracy na doświadczeniach klientów w każdym kanale sprzedaży i kontaktu,
- silne podejście skoncentrowane na CX,
- znajomość narzędzi typu: Customer Data Platform, Salesforce Marketing Cloud, ClickUp, ActiveCampaign, Salesforce,