
Specjalista ds. Reklamacji i Należności
- Niepołomice, małopolskie
- Tymczasowa
- Pełny etat
- Przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz samodzielne rozpatrywanie reklamacji
- Wystawianie faktur korygujących i monitorowanie ich poprawności
- Rozliczanie płatności na kontach klientów
- Wprowadzanie nowych klientów do systemu informatycznego
- Kontakt mailowy i telefoniczny z klientami oraz działem sprzedaży w zakresie reklamacji i płatności
- Obsługa skrzynek mailowych i dbałość o jakość komunikacji
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (reklamacje, należności, rozliczenia)
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Wykształcenie średnie lub wyższe
- Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel)
- Umiejętność pracy w zespole i dobrej organizacji własnej pracy
- Mile widziane aktualne badania SANEPID
- Hybrydowy model pracy - początkowo praca całkowicie zdalna
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 (wolne weekendy)
- Zatrudnienie w międzynarodowej firmie - umowa o pracę tymczasową (nie jest to zastępstwo)
- Możliwość korzystania z naszych preferencyjnych zniżek na prywatną opiekę medyczną i program Multisport
- Zniżki na firmowe produkty
- Dofinansowanie do pracy zdalnej
- Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole