Specjalista ds. Reklamacji i Należności

Dekra

  • Niepołomice, małopolskie
  • Tymczasowa
  • Pełny etat
  • 6 dni temu
Zakres obowiązków:
  • Przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz samodzielne rozpatrywanie reklamacji
  • Wystawianie faktur korygujących i monitorowanie ich poprawności
  • Rozliczanie płatności na kontach klientów
  • Wprowadzanie nowych klientów do systemu informatycznego
  • Kontakt mailowy i telefoniczny z klientami oraz działem sprzedaży w zakresie reklamacji i płatności
  • Obsługa skrzynek mailowych i dbałość o jakość komunikacji
Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (reklamacje, należności, rozliczenia)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Wykształcenie średnie lub wyższe
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel)
  • Umiejętność pracy w zespole i dobrej organizacji własnej pracy
  • Mile widziane aktualne badania SANEPID
Poszukujemy osób z Krakowa/Niepołomic i okolic.Oferujemy:
  • Hybrydowy model pracy - początkowo praca całkowicie zdalna
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 (wolne weekendy)
  • Zatrudnienie w międzynarodowej firmie - umowa o pracę tymczasową (nie jest to zastępstwo)
  • Możliwość korzystania z naszych preferencyjnych zniżek na prywatną opiekę medyczną i program Multisport
  • Zniżki na firmowe produkty
  • Dofinansowanie do pracy zdalnej
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole
DEKRA Praca - zaufany partner w Twojej karierze.DEKRA Praca jest spółką należącą do holdingu DEKRA AG - lidera usług personalnych na terenie Europy. Nasza działalność koncentruje się na terenie Polski, pośrednicząc w pozyskiwaniu pracowników i oferując szeroko pojęte usługi z zakresu doradztwa personalnego, stałej rekrutacji i pracy tymczasowej.Posiadamy certyfikat Agencji Zatrudnienia nr 8194.Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy produkcyjnej - poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Dekra