Młodszy specjalista
Sluzba Cywilna
- Łódź, łódzkie
- 4 800-5 000 PLN miesięcznie
- Stała
- Pełny etat
Młodszy specjalista do spraw postępowań administracyjnych i archiwizacji
w Wydziale Gospodarki NieruchomościamiMłodszy specjalistaZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie postępowań administracyjnych w celu potwierdzenia nabycia przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego nieruchomości stanowiących własność osób fizycznych, zajętych w dniu 31 grudnia 1998 r. pod drogi publiczne
- prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie projektów decyzji i postanowień, w zakresie nabywania przez jednostki samorządu terytorialnego nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa
- archiwizowanie i przekazywanie akt spraw zakończonych do archiwum zakładowego w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów. Kompletowanie i przechowywanie akt spraw zakończonych do przekazania do archiwum zakładowego
- ocenianie zgromadzonego materiału w sprawie i na tej podstawie przygotowywanie projektu rozstrzygnięcia
- badanie odwołania od decyzji w celu zastosowania samokontroli albo przesłania do organu II instancji.
- wykształcenie: wyższe
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
- znajomość przepisów: Kodeks postępowania administracyjnego, umiejętność pracy w zespole myślenie analityczne komunikatywność
- praca/staż w administracji publicznej
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-19
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
z dopiskiem Oferta pracy nr 136107Warunki pracyPraca w terenie, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, praca pod presją czasuKontakty zewnętrzne:kilka razy dziennie: osoby fizyczne, jednostki samorządu terytorialnego, urzędy centralne, itp.Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w godzinach nadliczbowych; istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościamiProponowane wynagrodzenie zasadnicze: 4 800-5 000 zł plus dodatek stażowyNa podstawie art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej każdy z kandydatów na pracownika służby cywilnej jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów (Dz. U. z 2022 r., poz.1691 ze zm.).Do składania ofert zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.Oferta złożona po terminie lub niezawierająca wszystkich "Wymaganych dokumentów i oświadczeń" nie podlega rozpatrzeniu.W przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa się datę jej nadania w polskiej placówce pocztowej.Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie ofert - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia. Prosimy o podawanie adresów e-mailowych (informacja o dalszych etapach może być przesłana w formie elektronicznej).Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 42 664-16-60 lub 42 664-16-52„W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
Gowork