Specjalista/ka ds. budżetowania i kontroli kosztów
sourcingNOW
- Gdynia, pomorskie
- Stała
- Pełny etat
- Tworzenie, aktualizacja i analiza budżetów inwestycyjnych (Capex) oraz operacyjnych (Opex),
- Monitorowanie realizacji budżetu i identyfikacja odchyleń,
- Przygotowywanie benchmarków i raportów kosztowych,
- Opracowywanie rekomendacji dla kadry zarządzającej,
- Współpraca z działami operacyjnymi przy optymalizacji kosztów,
- Udział w procesie zamknięcia miesiąca i przygotowywaniu prognoz finansowych,
- Wdrażanie i doskonalenie narzędzi raportowych w oparciu o SQL i Power BI.
- Posiada wykształcenie wyższe (informatyka, ekonomia, finanse, rachunkowość lub kierunki pokrewne),
- Swobodnie pracuje z dużymi zbiorami danych, wykorzystując SQL, Excel i Power BI,
- Potrafi jasno i skutecznie komunikować się w zespole,
- Wyróżnia się analitycznym myśleniem i umiejętnością wyciągania trafnych wniosków,
- Dobrze odnajduje się w dynamicznym, złożonym środowisku,
- Posługuje się językiem angielskim w stopniu bardzo dobrym, umożliwiającym pracę z dokumentacją i kontakt z zagranicznymi partnerami,
- Mile widziane – znajomość systemu SAP.
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie będącej liderem w branży infrastruktury telekomunikacyjnej
- Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającym się sektorze technologii i komunikacji
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna w Medicover, ubezpieczenie na życie, dofinansowane zajęcia sportowe (Karta Multisport), dofinansowanie do nauki języków obcych
- Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy hybrydowej
- Możliwość integracji oraz rozwijania zainteresowań w ramach tematycznych sekcji sportowych finansowanych przez firmę
- Dbamy o różnorodność i równe szanse w miejscu pracy – zapraszamy do aplikowania wszystkie osoby spełniające kryteria, niezależnie od płci, wieku, niepełnosprawności, pochodzenia czy orientacji.
- Rozmowa rekrutacyjna (HR) z przedstawicielem sourcingNOW.
- Spotkanie techniczne z zespołem i Managerem rekrutacyjącym.
- Decyzja i przedstawienie oferty zatrudnienia.