Pracownik biurowy - Specjalista ds. Administracji w branży nieruchomości

Trzaskoma Development

  • Szczecin, zachodniopomorskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 14 dni temu
Trzaskoma Development to dynamicznie rozwijająca się firma, która aspiruje do bycia liderem w branży deweloperskiej, oferując domy o najwyższej jakości, w atrakcyjnych lokalizacjach i po konkurencyjnych cenach. Naszym celem jest zapewnienie doskonałego standardu życia poprzez przemyślane projekty, które spełniają i przekraczają oczekiwania naszych klientów. Stawiamy na bezkompromisowy profesjonalizm i doskonałą obsługę klienta, dążąc do tego, aby stać się pierwszym wyborem dla mieszkańców regionu. Nasze wartości to bezpieczeństwo, rozwój, efektywność i ludzkie podejście, co w połączeniu z ambitnymi planami na przyszłość, tworzy solidne fundamenty dla naszego dalszego wzrostu i sukcesu.Dążymy do tego, aby Trzaskoma Development była uznawana za symbol jakości i doskonałej obsługi klienta, stając się pierwszym wyborem dla mieszkańców naszego regionu. Dołącz do nas, jeśli doceniasz przyjazną atmosferę pracy i możliwość ciągłego rozwoju zawodowego. Zapraszamy Cię do bycia częścią naszej ekscytującej podróży.Głównym celem, dla którego otwieramy to stanowisko, jest chęć odciążenia nas właścicieli, od szerokiego wachlarza zadań administracyjnych, które w obliczu rosnącej skali naszych projektów, wymagają teraz pełnego zaangażowania. Pragniemy skupić się na strategicznych aspektach zarządzania, aby nasza firma mogła osiągnąć jeszcze wyższe standardy w branży deweloperskiej. Twoim zadaniem będzie przejęcie steru nad wszystkimi procesami administracyjnymi, dzięki czemu będziemy mogli jeszcze intensywniej działać na rzecz realizacji misji firmy.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:1️⃣ Zarządzanie całą dokumentacją w firmie: Zarządzanie i kompletowanie dokumentów sprzedażowych, przygotowywanie i wysyłanie zestawień finansowych, a także dbałość o terminowe kompletowanie i wysyłanie dokumentacji księgowej.2️⃣ Załatwianie procedur urzędowych: Sporządzanie i wysyłanie wniosków urzędowych, kontakt z Urzędem Miasta, Zarządem Dróg, Wydziałem Architektury i innymi instytucjami, aby zapewnić zgodność naszych projektów z przepisami i uzyskać niezbędne zezwolenia i informacje.3️⃣ Zarządzanie biurem i kontakt z zespołem: Odpowiedzialność za koordynację wszystkich aspektów funkcjonowania biura i komunikacja z członkami zespołu takimi jak kierownik budowy, notariusz, doradca kredytowy czy kierownik projektu.4️⃣ Zarządzanie zmianami lokatorskimi i udział w odbiorach: Przyjmowanie wniosków o zmiany lokatorskie od klientów i koordynacja tych zmian z biurem projektowym oraz działem budowy a także weryfikacja wykonania tych zmian lokatorskich. Utrzymywanie stałego kontaktu z kierownikiem budowy w celu uzyskania informacji o terminach zakończenia poszczególnych etapów.5️⃣ Obsługa administracyjna klienta i dokumentacja: Przygotowanie dla klientów kompletnych pakietów dokumentów, w tym umowy o zmiany lokatorskie, protokołów zdawczo-odbiorczych i innych dokumentów. Zarządzanie danymi klientów w systemach bankowych i informowanie ich o etapach budowy oraz monitorowanie płatności klientów.
WYMAGANIA:1️⃣ Doświadczenie na podobnym stanowisku: Poszukujemy kandydata z doświadczeniem w pracy administracyjnej na podobnym stanowisku. Szczególnie cenne będzie dla nas doświadczenie w branży deweloperskiej lub pokrewnej.2️⃣ Umiejętność planowania i organizacji własnego czasu: Potrzebujemy osoby, która potrafi zarządzać swoim czasem, ustalać priorytety i efektywnie koordynować różnorodne zadania.3️⃣ Determinacja i proaktywność: Oczekujemy od Ciebie silnej determinacji w dążeniu do celów oraz proaktywnego podejścia do napotkanych wyzwań. Równie ważna jest dla nas otwartość na dialog, gotowość i otwartość do zadawania pytań gdy potrzebujesz dodatkowych informacji.4️⃣ Zdolności komunikacyjne: Wysokie umiejętności komunikacyjne, zarówno pisemne jak i ustne co ułatwi zarządzanie zadaniami administracyjnymi i współpracę z różnymi instytucjami.5️⃣ Znajomość oprogramowania: Oczekujemy znajomości pakietu Microsoft Office, w szczególności programów Excel i Word na poziomie przynajmniej podstawowym.
OFERUJEMY:W Trzaskoma Development głęboko wierzymy w to, że sukces naszej firmy zależy od zadowolenia i zaangażowania naszego zespołu. Dlatego dbamy o to, aby nasi pracownicy czuli się doceniani i mieli przestrzeń do rozwoju. Oto, co oferujemy:1️⃣ Wysokie wynagrodzenie z systemem premiowym: Jesteśmy dumni, mogąc zaoferować wynagrodzenie znacznie przewyższające standardy branżowe. Nasz sukces finansowy to Twój sukces. Doceniamy wkład każdego pracownika i regularnie premiujemy dobre wyniki.2️⃣ Możliwości rozwoju i awansu: Twoja ścieżka kariery jest dla nas ważna. Wierzymy w rozwój naszych pracowników, dlatego oferujemy jasno określone ścieżki kariery, umożliwiające awans z poziomów początkowych na wyższe stanowiska, zwiększając ich kompetencje, odpowiedzialność i zarobki.3️⃣ Elastyczny czas pracy i możliwość pracy zdalnej: Rozumiemy potrzebę równowagi między życiem zawodowym a prywatnym, dlatego elastycznie możemy ustalić godziny pracy, częściową pracę zdalną oraz dodatkowy czas wolny, aby nasi pracownicy mogli cieszyć się życiem poza biurem.4️⃣ Przyjazna atmosfera i kultura w pracy: Stawiamy na środowisko pracy, w którym autonomia idzie w parze z otwartą komunikacją, umożliwiając pracownikom samodzielne podejmowanie decyzji. To wszystko tworzy pozytywną atmosferę, w której rozwój osobisty i zawodowy idą w parze z realizacją ambitnych projektów.5️⃣ Stabilność zatrudnienia: Stawiamy na długoterminowe relacje z pracownikami. Dążymy do tworzenia stabilnego środowiska pracy, gdzie zaufanie i lojalność są fundamentem naszej współpracy. Nasze „ludzkie” podejście gwarantuje, że jesteśmy tu dla Ciebie, gotowi do wsparcia i wspólnego rozwiązywania wyzwań.

Aplikuj.pl

Podobne oferty pracy

  • Specjalista ds. Eksploatacji Nieruchomości i Administracji

    PGNiG

    • Szczecin, zachodniopomorskie
    Jakie będą Twoje zadania? nadzór nad wykonywaniem prac konserwacyjnych oraz usuwaniem bieżących awarii instalacji budynków (w tym w szczególności elektrycznych, sanitarnych, wenty…
    • 8 dni temu
  • Specjalista ds. projektowania procesów biznesowych

    Coloplast

    • Szczecin, zachodniopomorskie
    Coloplast Business Centre to centrum usług wspólnych dla wszystkich spółek Coloplast na całym świecie. Naszą ambicją jest dostarczanie światowej jakości serwisu. Wspieramy naszą or…
    • 1 miesiąc temu
  • Specjalista ds. należności

    Coloplast

    • Szczecin, zachodniopomorskie
    Coloplast tworzy produkty i świadczy usługi, które mają ułatwić życie osobom z bardzo osobistymi i intymnymi chorobami. Coloplast Business Centre to centrum usług wspólnych dla wsz…
    • 3 dni temu