
Menadżerka/Menedżer zespołu sprzedaży i obsługi Contact Center
- Lublin, lubelskie Rzeszów, podkarpackie
- Stała
- Pełny etat
- zarządzasz zespołem konsultantów w Contact Center, dbając o jakość i efektywność obsługi klienta,
- planujesz i wdrażasz inicjatywy usprawniające procesy operacyjne oraz komunikację z klientami,
- monitorujesz wskaźniki efektywnościowe , realizujesz cele i stale poprawiasz jakość doświadczeń klienta,
- współpracujesz z innymi jednostkami banku przy projektach strategicznych.
- rozumiesz procesy obsługi klienta i potrafisz skutecznie je optymalizować,
- potrafisz budować relacje i inspirować zespół do osiągania ambitnych celów,
- umiesz planować swoją pracę i zarządzać zadaniami w dynamicznym środowisku,
- posiadasz rozwinięte umiejętności analityczne i umiesz wykorzystywać dane do bieżącej pracy,
- masz pozytywne nastawienie i motywację do działania.
Oprócz wynagrodzenia, każdy z nas ma określone cele - które doceniamy w ramach systemów premiowych.Oferta specjalna
Wspieramy Twoje finanse i oferujemy produkty naszej Grupy Kapitałowej na preferencyjnych warunkach (m.in. kredyt hipoteczny, kartę kredytową czy ubezpieczenie) oraz pomagamy odkładać na emeryturę w PPE.Elastyczność benefitów
Różnimy się, dlatego to Ty wybierasz z jakich benefitów skorzystasz. Mamy dla Ciebie system kafeteryjny lub działania w ramach ZFŚS m.in. dofinansowanie opieki nad dziećmi, wakacji czy pożyczkę na remont.Możliwości rozwoju
U nas masz szerokie perspektywy rozwoju i możesz uczyć się, jak lubisz. Oferujemy dostęp do różnych form nauki - stacjonarnie i cyfrowo.Wsparcie w zdrowiu i odpoczynku
Dbamy o naszą formę mentalną i fizyczną. Możesz skorzystać z kart sportowych, opieki medycznej LuxMed, stomatologa, programu wellbingowego #FokusNaCiebie czy dodatkowych dni wolnych.Pracuj w miejscu, które zna każdy.
#TyWybierasz