
Specjalista ds. Obsługi Ubezpieczeń Grupowych (f/m/d)
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Obsługa klientów (telefony przychodzące, telefony wychodzące, e-mail) zgodnie z obowiązującymi procedurami obsługi klienta, skryptami rozmów i standardami obsługi oraz umawianie spotkań z agentem.
- Wsparcie klientów i agentów w zakresie obsługi aplikacji i systemów operacyjnych.
- Identyfikacja problemów występujących w procesach obsługowych, zgłaszanie rozwiązań i inicjatyw usprawniających.
- Dbanie o reputację firmy w szczególności o ochronę danych, postępowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wartościami firmy oraz przestrzeganie zasad etyki biznesowej oraz unikanie konfliktu interesów w swoim wydziale.
- Obsługa płatności w polisach (uzgadnianie składek, proces monitowania, wyjaśnianie niezgodności z agentem/klientem).
- Komunikacja z innymi departamentami Allianz w celu uzyskania opinii lub/ i decyzji w prowadzonych sprawach.
- Testowanie nowych/zmienionych funkcjonalności systemowych.
- Weryfikacja zasadności wykonywanych operacji oraz wsparcie merytoryczne dla zespołu jakości w zakresie rozpatrywanych reklamacji oraz działań kontrolnych.
- Proaktywne pozyskiwanie zgód i aktualizacja danych klienta.
- Wykształcenie min. średnie (zdana matura), preferowani studenci studiów zaocznych
- Dobra znajomość programów pakietu MS Office
- Dobra dykcja i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Chęć uczenia się, rozwoju i zdobywania wiedzy w zakresie obsługi klienta
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność oraz bardzo dobra organizacja pracy
- Odporność na stres
- Podstawowa znajomość dostępnych narzędzi AI, takich jak ChatGPT
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Umowę o pracę
- Wynagrodzenie podstawowe + premię kwartalną
- Pracę w modelu hybrydowym
- Elastyczne godziny rozpoczynania pracy
- Atrakcyjną lokalizację biura (przy stacji metra Dworzec Gdański)
- Pracowniczy Program Inwestycyjny
- Dofinansowanie do zajęć sportowych (karta Multisport)
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie na życie
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Karty przedpłacone
- Dofinansowanie do wypoczynku („wczasy pod gruszą”)
- Bezpłatny dostęp do platform edukacyjnych (m.in. LinkedIn Learning, eTutor) i szeroką ofertę działań rozwojowych