Specjalista ds. Obsługi Ubezpieczeń Grupowych (f/m/d)

Allianz

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 8 dni temu
Twój zakres obowiązków:
  • Obsługa klientów (telefony przychodzące, telefony wychodzące, e-mail) zgodnie z obowiązującymi procedurami obsługi klienta, skryptami rozmów i standardami obsługi oraz umawianie spotkań z agentem.
  • Wsparcie klientów i agentów w zakresie obsługi aplikacji i systemów operacyjnych.
  • Identyfikacja problemów występujących w procesach obsługowych, zgłaszanie rozwiązań i inicjatyw usprawniających.
  • Dbanie o reputację firmy w szczególności o ochronę danych, postępowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wartościami firmy oraz przestrzeganie zasad etyki biznesowej oraz unikanie konfliktu interesów w swoim wydziale.
  • Obsługa płatności w polisach (uzgadnianie składek, proces monitowania, wyjaśnianie niezgodności z agentem/klientem).
  • Komunikacja z innymi departamentami Allianz w celu uzyskania opinii lub/ i decyzji w prowadzonych sprawach.
  • Testowanie nowych/zmienionych funkcjonalności systemowych.
  • Weryfikacja zasadności wykonywanych operacji oraz wsparcie merytoryczne dla zespołu jakości w zakresie rozpatrywanych reklamacji oraz działań kontrolnych.
  • Proaktywne pozyskiwanie zgód i aktualizacja danych klienta.
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie (zdana matura), preferowani studenci studiów zaocznych
  • Dobra znajomość programów pakietu MS Office
  • Dobra dykcja i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Chęć uczenia się, rozwoju i zdobywania wiedzy w zakresie obsługi klienta
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność oraz bardzo dobra organizacja pracy
  • Odporność na stres
  • Podstawowa znajomość dostępnych narzędzi AI, takich jak ChatGPT
Mile widziane:
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
To oferujemy:
  • Umowę o pracę
  • Wynagrodzenie podstawowe + premię kwartalną
  • Pracę w modelu hybrydowym
  • Elastyczne godziny rozpoczynania pracy
  • Atrakcyjną lokalizację biura (przy stacji metra Dworzec Gdański)
  • Pracowniczy Program Inwestycyjny
  • Dofinansowanie do zajęć sportowych (karta Multisport)
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie na życie
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Karty przedpłacone
  • Dofinansowanie do wypoczynku („wczasy pod gruszą”)
  • Bezpłatny dostęp do platform edukacyjnych (m.in. LinkedIn Learning, eTutor) i szeroką ofertę działań rozwojowych
80825 | Obsługa klienta i szkody | Profesjonaliści | Allianz Polska | Pełny etat | Zatrudnienie stałeGrupa Allianz jest jedną z najbardziej zaufanych firm ubezpieczeniowych i zarządzających aktywami na świecie. Dbałość o naszych pracowników, ich ambicje, marzenia i wyzwania czyni nas wyjątkowym pracodawcą. Razem możemy stworzyć środowisko, w którym każdy czuje się zdolny do działania i ma odwagę eksplorować, rozwijać się i kształtować lepszą przyszłość dla naszych klientów i otaczającego nas świata.W Allianz stawiamy na jedność: wierzymy, że zjednoczony świat jest światem lepiej prosperującym, a my jesteśmy zobowiązani do konsekwentnego wspierania równych szans dla wszystkich. Fundamentem tego jest nasze inkluzywne miejsce pracy, gdzie zarówno ludzie, jak i osiągnięcia mają znaczenie, a kultura opiera się na uczciwości, sprawiedliwości, inkluzywności i zaufaniu.Dlatego aplikacje przyjmujemy niezależnie od pochodzenia etnicznego lub kulturowego, wieku, płci, narodowości, religii, klasy społecznej, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub jakichkolwiek innych cech, chronionych przez obowiązujące lokalne prawa i przepisy.Join us. Let's care for tomorrow.Zgodnie z Ustawą o ochronie sygnalistów zapraszamy do zapoznania się z procedurą zgłoszeń wewnętrznych dostępną na stronie internetowej Allianz: , a dla spółek Santander Allianz na stronie: .

Allianz