
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
- Rybnik, śląskie
- Umowa
- Niepełny etat
- Blisko 55,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
- Dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klienta,
- Sortowanie odzieży brudnej i przygotowanie jej do transportu,
- Pomiary pracowników,
- Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników dot. serwisu odzieży,
- Wprowadzanie zgłoszeń i danych do systemu komputerowego,
- Współpraca z działem obsługi klienta zakładu w Siemianowicach Śląskich.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia,
- Pracę 2 dni w tygodniu - poniedziałek (12.00-15.00) i wtorek (5.00-10.00)
Praca.pl