Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

Elis

  • Rybnik, śląskie
  • Umowa
  • Niepełny etat
  • 21 godzin temu
Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania - świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości. W 6 zakładach w Polsce zapewniamy najwyższej jakości usługi prania i naprawy odzieży dostarczanej do klientów.Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:Jesteśmy obecni w 30 krajach na dwóch kontynentach
  • Blisko 55,000 pracowników
  • Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
  • Obsługujemy 400,000 klientów
  • Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi KlientaMiejsce pracy: RybnikTwoje zadania
  • Dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klienta,
  • Sortowanie odzieży brudnej i przygotowanie jej do transportu,
  • Pomiary pracowników,
  • Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników dot. serwisu odzieży,
  • Wprowadzanie zgłoszeń i danych do systemu komputerowego,
  • Współpraca z działem obsługi klienta zakładu w Siemianowicach Śląskich.
Nasze oczekiwaniaOd kandydata oczekujemy wysokiej kultury osobistej, doskonałych umiejętności komunikacyjnych, pozytywnego nastawienia oraz znajomości obsługi komputera.To oferujemy
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia,
  • Pracę 2 dni w tygodniu - poniedziałek (12.00-15.00) i wtorek (5.00-10.00)
Zainteresowane osoby zapraszamy do kontaktu telefonicznego (numer pod przyciskiem).Osoby zainteresowane, spełniające wymagania wskazane powyżej prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku aplikowania.ObserwujPokaż nr tel. Włącz job alertDrukujPoznajElis Polska7Dlaczego warto?Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania. Nasze produkty są projektowane i modernizowane w celu zapewnienia najwyższej jakości i trwałości.W Elis największą siłą są pracownicy. Zwracamy szczególną uwagę na ich dobre samopoczucie, szkolenia i rozwój osobisty. Nasza polityka kadrowa opiera się na czterech filarach: pozyskaniu talentów, zapewnianiu im rozwoju, szkoleniu oraz ich dalszemu rozwijaniu. W Elis dbamy o to, aby każdy pracownik mógł realizować się w Grupie zgodnie ze swoimi umiejętnościami, potrzebami szkoleniowymi i ambicjami. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i zaangażowanie. Oferujemy naszym pracownikom perspektywę kariery w profesjonalnej, międzynarodowej organizacji.

Praca.pl