specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

  • Świnoujście, zachodniopomorskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 13 dni temu
Czym będziesz się zajmowaćOsoba na tym stanowisku:
  • Zapewnia utrzymanie właściwego stanu technicznego podległego oznakowania nawigacyjnego, pływającego oraz organizuje całość spraw związanych z dokonywaniem napraw, konserwacji i remontów w celu utrzymania bezpieczeństwa żeglugi
  • Nadzoruje i organizuje prace latarników, serwisu oznakowania nawigacyjnego w celu zapewnienia bieżącej i systematycznej obsługi przez podległych pracowników oznakowania nawigacyjnego.
  • Planuje i opracowuje plan zakupów narzędzi, części zamiennych, przeglądów technicznych sprzętu, sporządza specyfikacje techniczne na remonty, modernizację w celu zabezpieczenia ciągłości pracy urządzeń i maszyn.
  • Wystawia dowody Rw i Mm w zakresie prowadzonych spraw oraz zleceń wewnętrznych w celu prowadzenia właściwej gospodarki magazynowej.
  • Prowadzi sprawy gospodarki paliwowej w zakresie pracy agregatów, zamówienia paliw do urządzeń, maszyn w celu prawidłowego funkcjonowania.
  • Obsługuje i kontroluje system monitoringu znaków nawigacyjnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa żeglugi.
  • Bierze udział w komisjach awaryjnych, odbiorczych dotyczących znaków nawigacyjnych w celu prowadzenia dokumentacji i nadzoru nad przebiegiem napraw.
  • W czasie nieobecności kierownika oddziału nawigacyjnego pełni jego obowiązki.
Kogo poszukujemyPotrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok doświadczenia związanego z nawigacją
  • Znajomość obsługi komputera; obsługa pakietu Office
  • Znajomość podstaw nawigacji;
  • Znajomość prawa zamówień publicznych;
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe nawigacyjne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w administracji
  • SEP eksploatacja do 1 KV
Co oferujemy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.Warunki pracy
  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
  • Brak wind, wejście schodami;
  • Brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych;
  • Praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych (inspekcje);
  • Praca w terenie;
  • Delegacje krajowe;
  • Wysiłek fizyczny.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • WYMAGANE DOKUMENTY TJ. ŻYCIORYS (CV), LIST MOTYWACYJNY I OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE.
  • WYNAGRODZENIE ZASADNICZE - 6 900,00 ZŁ. BRUTTO + DODATEK ZA WYSŁUGĘ LAT.

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów