IT Support Specialist (Helpdesk)
Enginar.pl
- Gdynia, pomorskie
- Stała
- Pełny etat
- Wsparcie merytoryczne i techniczne pracowników firmy w rozwiązywaniu codziennych problemów informatycznych techniczne (na miejscu, w Biurze)
- Komunikacja z drugą linią wsparcia poprzez przekazywanie szczegółowych informacji o problemach, które nie mogą być rozwiązane na pierwszej linii wsparcia
- Odpowiedzialność za dokumentowanie i statusowanie problemów technicznych i podjętych działań w Jira, Service Manager oraz na Confulence
- Instalacja urządzeń, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Zapewnienie ciągłości funkcjonowania infrastruktury IT w firmie
- Instalacja, konfiguracja i konserwacja sprzętu komputerowego, urządzeń mobilnych, telefonów stacjonarnych oraz drukarek
- Zarządzanie dostępami i uprawnieniami użytkowników zgodnie z polityką bezpieczeństwa
- Instalacja poprawek i bieżących aktualizacji systemów informatycznych
- Wsparcie w obsłudze oprogramowania biurowego i administracyjnego (MS Office, MS Windows)
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług IT oraz serwisami technicznym
- Współpraca z zespołem IT w Hiszpanii w zakresie rozwiązywania problemów i realizacji projektów *
- Zarządzanie incydentami i problemami z dostawcami i podwykonawcami *
- Monitorowanie i analizowanie wskaźników operacyjnych IT HelpDesk
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość produktów Atlassian (Jira Software, Jira Service Management, Confluence, BitBucket)
- Znajomość platformy Microsoft 365
- Znajomość Active Directory oraz zagadnień z zakresu sieci LAN/WAN
- Znajomość konfiguracji serwerów poczty elektronicznej oraz bezpieczeństwa stacji roboczych
- Umiejętność diagnozowania i usuwania problemów sprzętowych i programowych
- Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i skrupulatność
- Komunikatywność, sumienność oraz chęć do nauki i rozwoju
- Doświadczenie w pracy z użytkownikami i umiejętność jasnej komunikacji
- Zaangażowanie, samodzielność, punktualność i odpowiedzialność
- Umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów oraz przewidywania skutków zmian
- Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację techniczną
- Znajomość języka polskiego na poziomie zaawansowanym
- Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B
- Praca hybrydowa – 3 dni w biurze, 2 dni zdalnie
- Nowoczesne narzędzia pracy, które ułatwią Ci codzienne zadania
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz ubezpieczenia grupowego – zadbaj o swoje zdrowie i bezpieczeństwo
- Szkolenia i rozwój
- Wpływ na budowanie zespołu HelpDesk – Twoje pomysły będą mieć znaczenie
- Możliwość rozwoju i awansu – stawiamy na ludzi z potencjałem!