IT Support Specialist (Helpdesk)

Enginar.pl

  • Gdynia, pomorskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 11 dni temu
Do zespołu jednej z wiodących firm z branży infrastruktury telekomunikacyjnej poszukujemy osoby na stanowisko IT Support Specialist (Helpdesk). Będziesz częścią zespołu odpowiedzialnego za bieżące wsparcie techniczne użytkowników wewnętrznych w środowisku międzynarodowym.Szukamy osoby komunikatywnej, zorientowanej na użytkownika, która sprawnie rozwiązuje problemy IT i chce rozwijać się w kierunku zaawansowanego wsparcia technologicznego.Zakres obowiązków:
  • Wsparcie merytoryczne i techniczne pracowników firmy w rozwiązywaniu codziennych problemów informatycznych techniczne (na miejscu, w Biurze)
  • Komunikacja z drugą linią wsparcia poprzez przekazywanie szczegółowych informacji o problemach, które nie mogą być rozwiązane na pierwszej linii wsparcia
  • Odpowiedzialność za dokumentowanie i statusowanie problemów technicznych i podjętych działań w Jira, Service Manager oraz na Confulence
  • Instalacja urządzeń, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
  • Zapewnienie ciągłości funkcjonowania infrastruktury IT w firmie
  • Instalacja, konfiguracja i konserwacja sprzętu komputerowego, urządzeń mobilnych, telefonów stacjonarnych oraz drukarek
  • Zarządzanie dostępami i uprawnieniami użytkowników zgodnie z polityką bezpieczeństwa
  • Instalacja poprawek i bieżących aktualizacji systemów informatycznych
  • Wsparcie w obsłudze oprogramowania biurowego i administracyjnego (MS Office, MS Windows)
  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług IT oraz serwisami technicznym
  • Współpraca z zespołem IT w Hiszpanii w zakresie rozwiązywania problemów i realizacji projektów *
  • Zarządzanie incydentami i problemami z dostawcami i podwykonawcami *
  • Monitorowanie i analizowanie wskaźników operacyjnych IT HelpDesk
Nasze wymagania:
  • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość produktów Atlassian (Jira Software, Jira Service Management, Confluence, BitBucket)
  • Znajomość platformy Microsoft 365
  • Znajomość Active Directory oraz zagadnień z zakresu sieci LAN/WAN
  • Znajomość konfiguracji serwerów poczty elektronicznej oraz bezpieczeństwa stacji roboczych
  • Umiejętność diagnozowania i usuwania problemów sprzętowych i programowych
  • Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i skrupulatność
  • Komunikatywność, sumienność oraz chęć do nauki i rozwoju
  • Doświadczenie w pracy z użytkownikami i umiejętność jasnej komunikacji
  • Zaangażowanie, samodzielność, punktualność i odpowiedzialność
  • Umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów oraz przewidywania skutków zmian
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację techniczną
  • Znajomość języka polskiego na poziomie zaawansowanym
Oferta:
  • Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B
  • Praca hybrydowa – 3 dni w biurze, 2 dni zdalnie
  • Nowoczesne narzędzia pracy, które ułatwią Ci codzienne zadania
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz ubezpieczenia grupowego – zadbaj o swoje zdrowie i bezpieczeństwo
  • Szkolenia i rozwój
  • Wpływ na budowanie zespołu HelpDesk – Twoje pomysły będą mieć znaczenie
  • Możliwość rozwoju i awansu – stawiamy na ludzi z potencjałem!

Enginar.pl

Podobne oferty pracy

  • Pricing Specialist - zastępstwo

    LeasingTeam

    • Gdynia, pomorskie
    LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach …
    • 6 godzin temu
  • Invoicing specialist with English or German

    DNV

    • Gdynia, pomorskie
    Job Category: Support Job Description: DNV Business Assurance is hiring within its team in Gdynia to support colleagues across Europe. If you're looking to grow your career in …
    • 7 godzin temu