
Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta
- Poznań, wielkopolskie
- Stała
- Pełny etat
- Obsługa zgłoszeń klientów poprzez portal zgłoszeń oraz skrzynkę mailową,
- Rozwiązywanie spraw związanych z zarządzaniem członkostwami zgłaszanych przez Kluby,
- Rozpatrywanie reklamacji oraz udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów,
- Raportowanie błędów systemowych do odpowiednich zespołów technicznych,
- Konsultowanie przypadków naruszenia danych osobowych zgodnie z wytycznymi RODO,
- Współtworzenie i aktualizacja dokumentacji procesowej dotyczącej obsługi klubowicza,
- Tworzenie szablonów odpowiedzi oraz komunikatów kierowanych do klubowiczów sieci Just GYM, z dbałością o ich jakość i spójność.
- Posiadasz co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze klienta,
- Znasz język angielski na poziomie minimum B1,
- Biegle posługujesz się językiem polskim (warunek konieczny),
- Potrafisz obsługiwać komputer, w tym e-mail oraz pakiet MS Office,
- Komunikujesz się sprawnie i dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej,
- Szybko się uczysz i potrafisz dostosować do nowych sytuacji,
- Swobodnie wypowiadasz się i jasno przekazujesz informacje,
- Dobrze radzisz sobie w sytuacjach stresowych,
- Masz pozytywne nastawienie do pracy i kontaktu z klientem,
- Z łatwością nawiązujesz relacje i budujesz zaufanie.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Praca w trybie hybrydowym (2 dni z domu, 3 dni z biura),
- Pracę od poniedziałku do piątku - 08:00 - 16:00,
- Kompleksowe wdrożenie na nowe stanowisko i wsparcie całego zespołu,
- Program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji,
- Przyjazne i komfortowe miejsce pracy - poczuj się jak w najlepszej drużynie!
- Rozmowa telefoniczna z rekruterem
- Spotkanie zdalne z bezpośrednim przełożonym i rekruterem
- Decyzja
ul. Starołęcka 42
Poznań