Specjalista ds. Obsługi Klienta (z językiem niemieckim)

Hays

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 1 miesiąc temu
Obecnie dla klienta z branny finansowej, poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta, który będzie wspierał naszych klientów mówiących po niemiecku.Główne obowiązki:
  • Zapewnienie wyjątkowej obsługi klienta przez telefon, e-mail i czat na żywo.
  • Zrozumienie potrzeb klientów i oferowanie rozwiązań oraz wsparcia.
  • Przetwarzanie zamówień, formularzy, wniosków i zapytań.
  • Prowadzenie rejestrów interakcji z klientami, transakcji, komentarzy i skarg.
  • Komunikacja i koordynacja z kolegami z pracy w razie potrzeby.
  • Zapewnienie satysfakcji klientów i profesjonalnej obsługi.
Wymagania:
  • Biegłość w języku niemieckim i angielskim.
  • Udokumentowane doświadczenie w obsłudze klienta
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • Umiejętność wielozadaniowości, ustalania priorytetów i efektywnego zarządzania czasem.
Oferujemy:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Możliwości rozwoju zawodowego i awansu.
  • Wspierające środowisko pracy.
  • Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy hybrydowej
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

Hays