Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Kraków, małopolskie
- Umowa
- Pełny etat
- Otwartość i komunikatywność podczas kontaktu z Klientami
- Zaangażowanie, samodzielność i umiejętności organizacyjne,
- Gotowość do pracy w elastycznych godzinach, także w niektóre weekendy i święta
- Chęć do nauki i zdobywania nowej wiedzy,
- Dobra znajomość MS Office
- Mile widziana wiedza o motoryzacji i doświadczenie w obsłudze Klienta
- Obsługa Klientów poprzez połączenia telefoniczne, e-mail
- Budowanie pozytywnych relacji i zapewnienie najwyższej jakości obsługi
- Współpraca z innymi działami w celu szybkiego rozwiązywania spraw Klientów
- Stabilne zatrudnienie – umowa zlecenie,
- Elastyczny grafik – łatwo połączysz pracę ze studiami lub innymi obowiązkami,
- Pełne szkolenie wdrożeniowe – przygotujemy Cię do pracy i zapewnimy wsparcie na każdym etapie,
- Możliwość rozwoju – zdobądź cenne doświadczenie i awansuj w ramach Holding1,
- Przyjazna atmosfera – wspierający zespół i pozytywna energia,
- Nowoczesne biuro i praca hybrydowa – komfortowe warunki pracy w samym sercu Krakowa.
Biura Karier Uniwersytetu Jagiellońskiego