Specjalista ds. obsługi klienta @ Emotivo

Emotivo

  • Puławy, lubelskie
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 9 dni temu
  • gotowość do pracy od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym w godzinach 8- 16 lub 9-17 oraz w wybrane weekendy w godzinach 9-17,
  • gotowość do pracy hybrydowej - zdalnie oraz z biura w centrum Puław,
  • dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, zaangażowanie w realizację powierzonych zadań, sumienność,
  • pozytywne nastawienie do nowych wyzwań, chęć do nauki oraz rozwoju,
  • wysokie umiejętności komunikacyjne, łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • umiejętność zaciekawienia klientów ofertą firmy, umiejętności sprzedażowe,
  • status studenta,
  • doświadczenie w obsłudze i sprzedaży będzie dodatkowych atutem.
Oferujemy:
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • dynamiczne środowisko pracy, otwarcie na nowe pomysły,
  • wdrożenie i możliwość samorozwoju,
  • zniżki pracownicze na zakupy w naszym serwisie,
  • dofinansowanie do karty multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia na życie,
  • dostęp do platformy językowej eTutor,
  • umowę zlecenie.
,[sprzedaż produktów / usług oferowanych przez Emotivo Sp. z o.o. (głównie Prezent marzeń),, obsługa posprzedażowa klientów, obsługa zgłoszeń na linii Klient - Wykonawca, obsługa reklamacji,, kompleksowa obsługa Klienta poprzez kanały zdalne m.in. telefon (rozmowy przychodzące oraz wychodzące), mail, czat, messenger,, wsparcie mailowe punktów sprzedażowych - helpdesk,, obsługa zamówień (przygotowanie do wysyłki),, dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta zgodnie z przyjętymi standardami,, utrzymywanie długofalowych i pozytywnych relacji z Klientami firmy,, utrwalanie wiedzy niezbędnej do wykonywania swoich obowiązków,, terminowe i efektywne wykonywanie powierzonych zadań,, dbanie o pozytywną atmosferę w zespole.] Requirements: Additionally: Sport subscription, Private healthcare, Language courses.

No Fluff Jobs