Specjalista ds. Obsługi Klienta (firma deweloperska)

Grupa Unibep

  • Radom, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 3 dni temu
Specjalista ds. Obsługi Klienta (firma deweloperska)54_4601182Obowiązki
  • Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej,
  • Koordynacja i udział w procesie podpisywania aktów notarialnych,
  • Reprezentacja spółki przy zawieraniu umów z klientami w kancelarii notarialnej (UD, UPW),
  • Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta,
  • Prowadzenie rejestru zgłoszeń, protokołów, korespondencji dotyczącej obsługi gwarancyjnej, obsługa systemu Microsoft Dynamics CRM i Portalu Klienta,
  • Sporządzanie raportów i zestawień,
  • Udział w procesie przygotowania nieruchomości do odbiorów i zasiedlenia,
  • Udział w procesie odbiorów lokatorskich,
  • Okazjonalny udział w obsłudze eventów/dni otwartych (sobota),
  • Współpraca z zarządcami i administratorami nieruchomości,
  • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji miedzy działami w zakresie obsługi klienta,
  • Współpraca z kontrahentami zewnętrznymi w zakresie praca naprawczych, wykończenia pod klucz, utrzymania nieruchomości,
  • Współpraca z innymi działami w strukturze grupy Unibep.
Wymagania
  • Znajomość narzędzi z pakietu MS Office: Excel, Word, Outlook,
  • Umiejętność planowania dnia pracy,
  • Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu,
  • Zaangażowanie, dokładność i systematyczność,
  • Umiejętności analityczne i organizacyjne,
  • Umiejętność nawiązywania relacji z klientami oraz z innymi współpracownikami,
  • Umiejętność redagowania tekstów,
  • Mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta firmy deweloperskiej.
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Zapewniamy niezbędne narzędzia do pracy,
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych.
Źródło: Unibep/Praca

Gowork