inspektor

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

  • Świnoujście, zachodniopomorskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 17 dni temu
Do spraw: technicznych stałego oznakowania nawigacyjnego w Bazie Oznakowania Nawigacyjnego w ŚwinoujściuPierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościamiLiczba stanowisk1Wymiar etatu1Statusnabór w tokuMiejsce pracyul. Fińska 5; 72-600 ŚwinoujścieWażne do6 maja
2024 r.Wynagrodzenie
zasadnicze5385,00 zł bruttoCzym będziesz się zajmowaćOsoba na tym stanowisku:
  • przygotowuje dokumenty do udzielenia zamówienia publicznego na modernizację i remonty stałego oznakowania nawigacyjnego w celu wykonywania ich zgodnie z zaleceniami wynikającymi z przeglądów pięcioletnich i przeglądów rocznych;
  • przygotowuje specyfikacje remontowe i projektowe dotyczące remontów stałych znaków nawigacyjnych w celu utrzymania ich w ciągłej sprawności i prawidłowym stanie technicznym;
  • prowadzi nadzór techniczny nad remontami i pracami konserwacyjno - remontowymi na stałych znakach nawigacyjnych, obiektach budowlanych, hydrotechnicznych i infrastrukturze wodnej w celu sprawdzenia poprawności wykonania tych prac zgodnie z dokumentacją techniczną, prawem budowlanym, przepisami bhp i ochrony środowiska;
  • konsultuje zakres prac remontowych i modernizacyjnych z grupami techniczno- remontowymi innych komórek UMS w celu utrzymania sprawności stałego oznakowania nawigacyjnego;
  • prowadzi książki obiektów budowlanych, hydrotechnicznych i stałych znaków zgodnie z prawem budowlanym w celach ewidencyjnych w celu prawidłowego wykonania ustawowo nałożonych obowiązków;
  • współpracuje z urzędami, firmami i organizacjami gospodarki morskiej w zakresie obsługi stałych znaków nawigacyjnych w celu wykonania prawidłowej i zgodnej z przepisami dokumentacji projektowej związanej z remontami i modernizacją stałych znaków nawigacyjnych;
  • bierze udział w komisjach likwidacyjnych, kasacyjnych i awaryjnych dotyczących likwidacji majątku zniszczonego lub zużytego w celu prowadzenia właściwej gospodarki majątkowej;
  • prowadzi ewidencję i sprawozdawczość gospodarki paliwowej BONe w celu przekazywania sprawozdań do Wydziału Energetycznego i Zaopatrzenia i Transportu;
  • prowadzi obsługę kancelaryjną Oddziału Technicznego oraz sprawy związane z wewnętrznymi zleceniami w celu właściwego obiegu dokumentów i gospodarki magazynowej.
Kogo poszukujemyPotrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok związane z kosztorysowaniem i normowaniem prac budowlanych
  • Obsługa pakietu Office;
  • Obsługa programów do kosztorysowania;
  • Znajomość prawa budowlanego;
  • Znajomość prawa zamówień publicznych.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie budowlane
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji
  • przeszkolenie z zakresu kosztorysowania i normowania robót budowlanych;
  • uprawnienia budowlane.
Co oferujemy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.Warunki pracy
  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
  • Brak wind, wejście schodami;
  • Brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych;
  • Praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych;
  • Kontrole i nadzór nad znakami oznakowania nawigacyjnego w trudnodostępnym terenie.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • WYMAGANE DOKUMENTY TJ. ŻYCIORYS (CV), LIST MOTYWACYJNY I OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE.
  • WYNAGRODZENIE ZASADNICZE - 5 385,00 ZŁ. BRUTTO + DODATEK ZA WYSŁUGĘ LAT.
Twoja aplikacja musi zawierać(dokumenty niezbędne)
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz(dokumenty dodatkowe)
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych
Aplikujdo 6 maja 2024W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 136246"na adres:Urząd Morski w Szczecinie
Pl. Stefana Batorego 4
70-207 Szczecinlub złożyć osobiście w Kancelarii Urzędu, I piętro, pokój 130Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:Informacje dot. naboru tel. 91/44-03-513; dot. wyniku naboru tel. 91/44-03-411.
  • Dokumenty należy złożyć do: 06.05.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowychDane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  • Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie, Plac Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Telefon - 91 44-03-309, email - IOD@ums.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru * Informacje o odbiorcach danych: Komisja rekrutacyjna powołana przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie.
  • Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji * Uprawnienia:
  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; * prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  • art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  • art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. * Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Podobne oferty pracy

  • Inspektor realizujący funkcje publicznoprawne

    Sluzba Cywilna

    • Świnoujście, zachodniopomorskie
    • 6 500 PLN miesięcznie
    Urząd Morski w Szczecinie Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Inspektor realizujący funkcje publicznoprawne do spraw Inspekcji Statków (FSC) w Inspektoracie…
    • 12 dni temu
  • Inspektor weterynaryjny

    Sluzba Cywilna

    • Świnoujście, zachodniopomorskie
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Świnoujściu Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Inspektor weterynaryjny do spraw bezpieczeństwa żywno…
    • 23 dni temu
  • Inspektor weterynaryjny

    Sluzba Cywilna

    • Świnoujście, zachodniopomorskie
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Świnoujściu Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Inspektor weterynaryjny w zespole ds. bezpieczeństwa…
    • 23 dni temu