inspektor
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
- Świnoujście, zachodniopomorskie
- Stała
- Pełny etat
z niepełnosprawnościamiLiczba stanowisk1Wymiar etatu1Statusnabór w tokuMiejsce pracyul. Fińska 5; 72-600 ŚwinoujścieWażne do6 maja
2024 r.Wynagrodzenie
zasadnicze5385,00 zł bruttoCzym będziesz się zajmowaćOsoba na tym stanowisku:
- przygotowuje dokumenty do udzielenia zamówienia publicznego na modernizację i remonty stałego oznakowania nawigacyjnego w celu wykonywania ich zgodnie z zaleceniami wynikającymi z przeglądów pięcioletnich i przeglądów rocznych;
- przygotowuje specyfikacje remontowe i projektowe dotyczące remontów stałych znaków nawigacyjnych w celu utrzymania ich w ciągłej sprawności i prawidłowym stanie technicznym;
- prowadzi nadzór techniczny nad remontami i pracami konserwacyjno - remontowymi na stałych znakach nawigacyjnych, obiektach budowlanych, hydrotechnicznych i infrastrukturze wodnej w celu sprawdzenia poprawności wykonania tych prac zgodnie z dokumentacją techniczną, prawem budowlanym, przepisami bhp i ochrony środowiska;
- konsultuje zakres prac remontowych i modernizacyjnych z grupami techniczno- remontowymi innych komórek UMS w celu utrzymania sprawności stałego oznakowania nawigacyjnego;
- prowadzi książki obiektów budowlanych, hydrotechnicznych i stałych znaków zgodnie z prawem budowlanym w celach ewidencyjnych w celu prawidłowego wykonania ustawowo nałożonych obowiązków;
- współpracuje z urzędami, firmami i organizacjami gospodarki morskiej w zakresie obsługi stałych znaków nawigacyjnych w celu wykonania prawidłowej i zgodnej z przepisami dokumentacji projektowej związanej z remontami i modernizacją stałych znaków nawigacyjnych;
- bierze udział w komisjach likwidacyjnych, kasacyjnych i awaryjnych dotyczących likwidacji majątku zniszczonego lub zużytego w celu prowadzenia właściwej gospodarki majątkowej;
- prowadzi ewidencję i sprawozdawczość gospodarki paliwowej BONe w celu przekazywania sprawozdań do Wydziału Energetycznego i Zaopatrzenia i Transportu;
- prowadzi obsługę kancelaryjną Oddziału Technicznego oraz sprawy związane z wewnętrznymi zleceniami w celu właściwego obiegu dokumentów i gospodarki magazynowej.
- Wykształcenie: średnie
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok związane z kosztorysowaniem i normowaniem prac budowlanych
- Obsługa pakietu Office;
- Obsługa programów do kosztorysowania;
- Znajomość prawa budowlanego;
- Znajomość prawa zamówień publicznych.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Wykształcenie: średnie budowlane
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji
- przeszkolenie z zakresu kosztorysowania i normowania robót budowlanych;
- uprawnienia budowlane.
- Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
- Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
- Brak wind, wejście schodami;
- Brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych;
- Praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych;
- Kontrole i nadzór nad znakami oznakowania nawigacyjnego w trudnodostępnym terenie.
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- WYMAGANE DOKUMENTY TJ. ŻYCIORYS (CV), LIST MOTYWACYJNY I OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE.
- WYNAGRODZENIE ZASADNICZE - 5 385,00 ZŁ. BRUTTO + DODATEK ZA WYSŁUGĘ LAT.
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych
Pl. Stefana Batorego 4
70-207 Szczecinlub złożyć osobiście w Kancelarii Urzędu, I piętro, pokój 130Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:Informacje dot. naboru tel. 91/44-03-513; dot. wyniku naboru tel. 91/44-03-411.
- Dokumenty należy złożyć do: 06.05.2024
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie, Plac Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Telefon - 91 44-03-309, email - IOD@ums.gov.pl
- Cel przetwarzania danych:
- Okres przechowywania danych:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: