
Facility Manager (hard i soft)
- Kraków, małopolskie
- Stała
- Pełny etat
- Zarządzanie usługami w obszarze facility management w obiekcie biurowym (usługi utrzymania czystości, usługi techniczne)
- Kontrola wyników finansowych oraz podejmowanie decyzji biznesowych w oparciu o P&L
- Optymalizacja kosztów oraz usług
- Zarządzanie jakością usług, w tym prowadzenie dokumentacji kontraktu
- Zarządzanie zespołem
- Wycena i sprzedaż dodatkowych prac
- Budowanie doskonałych relacji z Klientem, wykazywanie inicjatywy w formowaniu satysfakcjonujących rozwiązań dla Klienta
- Promowanie bezpiecznego środowiska pracy
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, w zarządzaniu usługą zarówno techniczną jak i utrzymania czystości.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (spotkania w języku angielskim)
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność zarządzania zespołem i budżetem
- Komunikatywność i zdolność nawiązywania oraz utrzymywania relacji
- Umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność organizacji zadań i ustalania priorytetów
- Asertywność przy zachowaniu wysokiego poziomu kultury
- Decyzyjność i zorientowanie na działanie
- Wiedza techniczna z zakresu funkcjonowania budynków
- Ambitną rolę dającą możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw
- Samodzielność w działaniu w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
- Narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód służbowy
- Realne możliwości rozwoju i nabywania nowych kompetencji
- Dofinansowanie do benefitów pracowniczych
- Nowoczesne środowisko pracy
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- Odpowiedzialne stanowisko z możliwością wpływania na rozwój i budowanie strategii firmy
Praca.pl