Dyrektor Finansów i Administracji

Doka

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Niepełny etat
  • 16 dni temu
Opis firmyDoka Polska, należąca do światowej grupy oferuje szeroki wachlarz rozwiązań z zakresu techniki deskowań, będąc jednym z wiodących producentów systemów szalunkowych na świecie. Na co dzień nasi specjaliści dbają o fair play w biznesie i na placach budowy…a w pracy i po godzinach, tworzymy niezwykły, pełen autentycznej pasji zespół.Działamy na 5 kontynentach, w 58 krajach, w 160 oddziałach na całym świecie i z grupą prawie 9000 pracowników, którzy czuwają nad projektowaniem i dostarczaniem innowacyjnych rozwiązań oraz niezawodnego wsparcia technicznego naszym Klientom.Opis stanowiska
  • Organizacja i kierowanie działem księgowości, kontrolingu, administracji i działem kontroli kredytowej.
  • Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością, zobowiązaniami podatkowymi i ubezpieczeniami.
  • Opracowanie zakładowego planu kont wraz z zasadami rachunkowości oraz przedłożenie go do zatwierdzenia.
  • Nadzór nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych.
  • Wycena aktywów i pasywów.
  • Nadzór nad przestrzeganiem instrukcji obiegu kontroli dokumentów, kasowej i inwentaryzacji, przebiegu inwentaryzacji.
  • Opracowanie i przedłożenie do zatwierdzenia rocznego planu amortyzacji składników majątku trwałego oraz planu inwentaryzacji majątku.
  • Sprawowanie kontroli formalno-prawnej, merytorycznej i rachunkowej wszystkich dowodów księgowych oraz innych dokumentów powodujących skutki finansowe.
  • Kontrola dowodów księgowych i ich dekretacji potwierdzona własnoręcznym podpisem.
  • Organizacja i nadzór przebiegu inwentaryzacji składników majątku oraz sprawdzanie rozliczeń poinwentaryzacyjnych.
  • Osobista kontrola nad terminową regulacją zobowiązań publicznoprawnych ( podatkowych, celnych i ubezpieczeniowych ).
  • Organizacja i nadzór prowadzenia ewidencji księgowej.
  • Organizacja i nadzór prowadzenia ewidencji podatkowej i związanej z nią dokumentacji rozliczeniowej.
  • Kontrola wpływów z działalności operacyjnej Spółki.
  • Przygotowywanie raportów wymaganych przez Doka Industry (centrala)
  • Analiza efektów działalności operacyjnej poszczególnych jednostek Spółki.
  • Odpowiedzialność za stan i właściwe funkcjonowanie majątku ruchomego i nieruchomości Spółki.
Kwalifikacje
  • Minimum 3-5 lat doświadczenia w obszarze finansów, zarządzania zespołami księgowości, kontrollingu i administracji, w tym w pełnieniu funkcji strategicznej (CFO / Head of Finance).
  • Doświadczenie w organizacjach o wysokiej kulturze operacyjnej - np. w sektorze B2B.
  • Dojrzałość biznesowa i umiejętność budowania relacji z kadrą zarządzającą, wspierania liderów w podejmowaniu decyzji opartych na danych.
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Dodatkowe informacje
  • Pracę w zespole ludzi z pasją, w organizacji stawiającej ambitne cele.
  • Program szkoleń i wsparcie doświadczonych pracowników we wdrożeniu i rozwoju.
  • Świadczenia socjalne.

Doka