starszy specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

  • Rzeszów, podkarpackie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 28 min temu
Komunikacja zaczyna się w UKECzym będziesz się zajmowaćOsoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi kontrole dostępności produktów i usług w celu weryfikacji ich zgodności z wymaganiami dostępności oraz postępowania administracyjne w zakresie wynikającym z ustawy o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze
  • Prowadzi postępowania kontrolne i pokontrolne w zakresie wymagań w obszarze kompatybilności elektromagnetycznej, urządzeń radiowych, wyrobów wykorzystujących energię w odniesieniu do wymogów dotyczących ekoprojektu, w tym wydaje decyzje i postanowienia w tych sprawach
  • Prowadzi postępowania kontrolne i pokontrolne w zakresie kontroli produktów wykorzystujących energię, w odniesieniu do etykietowania energetycznego wyświetlaczy elektronicznych, w tym w wydawaniu decyzji i postanowień w tych sprawach
  • Wprowadza do systemu Komisji Europejskiej ICSMS informacje w zakresie wyników przeprowadzonych kontroli
  • Przygotowuje raporty, sprawozdania dotyczące wyników prowadzonych postępowań kontrolnych w zakresie kontroli dostępności produktów i usług
  • Wykonuje czynności pokontrolne określone w ustawie o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze, w tym dokonuje analizy oceny podmiotu gospodarczego
  • Przygotowuje opinie dla urzędów celnych w sprawie spełnienia przez produkty i wyroby wymagań
Kogo poszukujemyPotrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w pracy związanej z weryfikacją zgodności produktów i usług lub kontrolą obowiązków ustawowych lub audytem lub nadzorem technicznym lub doświadczenie w obszarze dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami
  • Znajomość przepisów ustawy: Prawo komunikacji elektronicznej oraz uchylonej ustawy Prawo telekomunikacyjne wraz z aktami wykonawczymi w zakresie nadzoru rynku wyrobów i wymagań urządzeń radiowych, o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, o systemie oceny zgodności wraz z rozporządzeniem w sprawie procedur oceny zgodności wyrobów wykorzystujących energię oraz ich oznakowania, o kompatybilności elektromagnetycznej, o etykietowaniu energetycznym produktów związanych z energią, Prawo przedsiębiorców, Kodeks postępowania administracyjnego, o zapewnieniu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze
  • Znajomość zagadnień dotyczących konfliktu interesów oraz przeciwdziałania korupcji
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa, oceny stanu faktycznego istniejącego w danym postępowaniu administracyjnym i materiałów zgromadzonych w toku kontroli
  • Prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie kompetencji wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, umiejętności analityczne, orientacja na klienta / interesanta
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze dostępności cyfrowej lub technologii asystujących
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczynania pracy pomiędzy godziną 7:00, a 9:00)
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”), nagrody jubileuszowe, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
  • Bogaty pakiet szkoleń, dofinansowanie nauki języka i studiów
  • Pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie wypoczynku i kart Multisport, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość wykupienia pakietu medycznego w preferencyjnej cenie (prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin) i grupowego ubezpieczenia na życie
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.Warunki pracy
  • Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie
  • Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
  • Budynek jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
  • Praca w klimatyzowanym pokoju
  • Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
  • Zagrożenie korupcją
  • Praca w terenie
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych
  • Wysiłek fizyczny
  • Nietypowe godziny pracy
Dodatkowe informacjeOferty spełniające wymagania formalne, to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty, z wyjątkiem oferty wybranej/go kandydatki/kandydata, zostaną zniszczone.Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub które są wskazane jako dodatkowe.Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.W przypadku składania dokumentów elektronicznie, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie lub cyfrowo przez kandydatki/kandydatów i załączone w formie skanów/zdjęcia lub pliku pdf do formularza rekrutacyjnego.Zachęcamy do skorzystania ze wzoru oświadczeń znajdujących się na stronie http://bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. poz. 928) w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych zawarta w zarządzeniu Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w sprawie ustalenia zasad dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej. Informacje w zakresie dokonywania zgłoszeń znajdują się na stronie http://bip.uke.gov.pl/Urząd/Zgłoszenia naruszenia prawa/Zgłoszenia wewnętrzne.Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych
  • Test wiedzy stacjonarnie w siedzibie Delegatury w Rzeszowie
  • Test kompetencyjny online
  • Rozmowa kwalifikacyjna stacjonarnie w siedzibie Delegatury w Rzeszowie

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Podobne oferty pracy

  • Specjalista ds. finansów

    Magdalena Kowalczyk

    • Rzeszów, podkarpackie
    Szukasz pracy, którą możesz wykonywać z domu lub dowolnego miejsca na świecie? Oferujemy zdalną współpracę przy wykonywaniu prostych zadań online: wypełnianie ankiet, moderowa…
    • 10 dni temu
  • Specjalista ds. Sprzedaży (m/k/x*)

    Raben Logistics Polska Sp. z o.o.

    • Rzeszów, podkarpackie
    Grupa Raben jest wiodącym dostawcą usług logistycznych, który od ponad 90 lat wspiera swoich klientów w zarządzaniu łańcuchem dostaw. Historia firmy potwierdza, że tradycja i nowoc…
    • 26 dni temu
  • Specjalista ds. sprzedaży samochodów nowych

    FIX FORUM LIDER sp. z o.o.

    • Rzeszów, podkarpackie
    Witamy w świecie FIX FORUM LIDER, gdzie pasja do motoryzacji łączy się z innowacyjnością oraz zaangażowaniem. Siedziba firmy znajduje się w Lublinie. Dodatkowo posiadamy Oddziały w…
    • 10 dni temu