Pracownik(-ca) Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec Poznań Główny

Polskie Koleje Państwowe

  • Poznań, wielkopolskie
  • Tymczasowa
  • Pełny etat
  • 8 dni temu
Pracownik(-ca) Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec Poznań GłównyNa tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/-a za:
  • Obsługę pasażerów i Klientów dworca w zakresie udzielania informacji na temat odjazdów i przyjazdów pociągów, opóźnień pociągów, udzielanie informacji na temat usług dostępnych w pociągach
  • Udzielanie informacji o potencjalnej cenie połączeń oraz informacji o warunkach odbycia najszybszej i najtańszej podróży
  • Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca, jego topografii, dostępnych usług oraz najbliższego otoczenia dworca; wskazania lokalizacji konkretnego punktu na dworcu i w pobliżu
  • Pomoc w obsłudze urządzeń dostępnych na dworcu
  • Udzielanie informacji dotyczących topografii miasta, informowanie o możliwościach komunikacyjnych, atrakcjach turystycznych, wydarzeniach kulturalnych
  • Przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg Klientów (w tym zapytań o najem powierzchni lub możliwość zorganizowania na dworcu działań marketingowych); odpowiadania lub przekierowywania zapytań, wniosków, skarg i opinii Klientów do właściwych podmiotów lub komórek merytorycznych w PKP S.A. - zgodnie z instrukcją pod nazwą 'Wytyczne postępowania w przypadku zapytań oraz wniosków wpływających do stacjonarnych punktów obsługi Klienta 'InfoDworzec'
  • Pomoc osobom z niepełnosprawnością lub o ograniczonej sprawności ruchowej (m. in. obsługa aplikacji do połączeń z tłumaczem jęz. migowego, przekazywanie zgłoszeń asysty do Centrum Wsparcia Klienta)
Wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum średnio zaawansowanym, pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (przynajmniej poziom B1) - warunek konieczny
  • Nastawienie na wysoką jakość, szybkość i skuteczność obsługi
  • Umiejętność szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywność
  • Umiejętność rozwiązywania problemów pod presją czasu oraz łagodzenia sytuacji konfliktowych
  • Wysoka kultura osobista oraz nastawienie na pomoc klientom, dobra znajomość MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Oferujemy:
  • Miłą atmosferę pracy
  • Dobrą lokalizację miejsca pracy
  • Pracę w godzinach 7-21, możliwa praca zmianowa, elastyczny grafik
  • Terminową wypłatę świadczeń
  • Umowę zlecenie

Jobdesk.pl