
Starszy(-a) specjalista(-tka) ds. przeciwdziałania praniu pieniędzy (Biuro Maklerskie)
- Poznań, wielkopolskie
- Umowa
- Pełny etat
- umowę o pracę (pierwsza na 12 miesięcy),
- pracę hybrydową (częściowo w Warszawie, al. Jana Pawła II 17 (przy Rondzie ONZ) lub Poznaniu, ul. Kolorowa 8 i 10 (przy centrum handlowym King Cross)
- zespół/lidera: Biuro Ryzyka Operacyjnego i Compliance, Gracjan Szczombrowski - śmiało sprawdź z kim możesz pracować
- cel: wspieranie jako pierwsza linia obrony (1LoD) działań Biura Maklerskiego poprzez zapewnienie zgodności prowadzonej działalności z przepisami prawa
- dbanie o stosowanie standardów przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowania terroryzmu dla jednostek biznesowych w ramach 1 Linii Obrony dla Biura Maklerskiego
- udział w realizacji procesów KYC klientów detalicznych i profesjonalnych Biura Maklerskiego
- udział w analizach transakcji klientów Biura Maklerskiego oraz przygotowywać zgłoszenia do GIIF
- wsparcie procesów sankcyjnych dot. działalności maklerskiej, w tym przeprowadzać kontrole, opiniować wnioski, wdrażać nowe rozwiązania systemowe
- przygotowywanie i opiniowanie procedur wewnętrznych w zakresie AML
- uczestnictwo w audytach wewnętrznych i zewnętrznych
- realizacja kontroli związanych z procesami AML
- uczestnictwo w automatyzacji i digitalizacji procesów AML
- współpraca z innymi jednostkami Banku w zarządzaniu ryzykiem AML.
- umowę o pracę (pierwszą na 12 miesięcy),
- pracę w trybie hybrydowym w (lokalizacja na początku oferty),
- prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),
- system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego,
- kartę Multisport,
- ofertę produktową banku oraz pożyczki na pracowniczych warunkach,
- aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, ćwiczenia, podcasty; inicjatywy w biurach np. mammobus, profilaktyczne badanie wzroku, warsztaty z samoobrony,
- wyprawkę dla dzieci,
- benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, całkowita praca zdalna, jeśli charakter pracy na to pozwala,
- platformę ze szkoleniami zewnętrznymi i wewnętrznymi – np. programowanie czy analiza danych lub komunikacja, podejście strategiczne, negocjacje i inne,
- program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w banku.
- Na bank nie rzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.
- Przez początkowy okres pracy będzie towarzyszył Ci Buddy, który pomoże Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowie na wszystkie pytania.
- Wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię do kolejnego etapu.
- Spotkaj się (online) z rekruterem(-ką) i managerem(-ką).
- Wykonaj zadanie merytoryczne/test (w zależności od stanowiska).
- Pracuj z nami w naszym zespole!