SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Centralna Baza Ofert Pracy
- Opole, opolskie
- Tymczasowa
- Pełny etat
Obowiązki:Praca polegająca na bezpośredniej obsłudze klienta (pacjenta), obsługa rejestracji, prace administracyjne, przepisywanie z odsłuchu wyników badań diagnostycznych.
Wymagania: poprawność pisania w języku polskim (brak dysleksji i dysortografii), dobry słuch, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu.Praca w systemi dwuzmianowym w godz. 8-20. Miejsce pracy: Opole, ul. Cygana 6a lub ul.Wodociągowa 4.Wymagania:Wymagania konieczne:Umiejętności i uprawnienia:
- Indywidualne podejście do klienta
- Obsługa klienta
- średnie ogólnokształcące
- [Umiejętność 1] : biegła obsługa komputera, Microsoft Office[Inne] : Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem. Praca w wybrane weekendy.
InfoPraca