Business Development Manager

GON

  • Kraków, małopolskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 2 dni temu
Jesteśmy holendersko-polską firmą z siedzibami w Warszawie i Amsterdamie, oferującą usługi doradcze oraz szkolenia korporacyjne. Nasze kompetencje obejmują strategię, zdrowie i dydaktykę, a nasze szkolenia i kursy z zakresu kompetencji strategicznych, umiejętności analitycznych i dobrostanu kierujemy zarówno do firm, jak i osób indywidualnych.Jesteśmy firmą o wysokim poziomie innowacyjności, z licznymi autorskimi koncepcjami i modelami. Jednym z kluczowych przykładów jest nasze autorskie podejście Health Risk Management - strategiczna i szczera koncepcja, której celem jest poprawa dobrostanu w organizacjach poprzez skuteczne łączenie interesów pracowników i pracodawców. W nadchodzących miesiącach będziemy prezentować ten model w firmach i wspólnie z nimi pracować nad jego skutecznym wdrożeniem.W związku z dynamicznym rozwojem i wprowadzaniem innowacyjnych rozwiązań, szybko się rozwijamy i poszukujemy utalentowanych osób, które wesprą nas w dalszym dostarczaniu wysokiej jakości usług, jakich oczekują nasi klienci.To nie jest typowa, powtarzalna praca z nudnymi zadaniami. Wręcz przeciwnie - Twoje obowiązki będą zróżnicowane, dynamiczne i dadzą Ci realną przestrzeń na inicjatywę i twórczy wkład. Jeśli uznamy, że pomysł jest dobry - po prostu go realizujemy! Nasza otwarta kultura organizacyjna kładzie duży nacisk na rozwój osobisty i kreatywność. Jeśli to brzmi dla Ciebie interesująco - serdecznie zachęcamy do aplikowania!Business Development ManagerMiejsce pracy: KrakówZakres zadań zależy częściowo od profilu i preferencji kandydata, ponieważ poszukujemy kilku osób do różnych ról. Przykładowe zadania to:
  • Nawiązywanie i prowadzenie komunikacji z potencjalnymi klientami, zarówno online, jak i bezpośrednio
  • Współtworzenie strategii rozwoju firmy i nowych inicjatyw, również w zakresie rozwiązań cyfrowych
  • Wsparcie w organizacji szkoleń oraz współtworzenie materiałów szkoleniowych
  • Utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami i dbanie o ich długoterminowe zadowolenie
  • Wsparcie naszej obecności w mediach społecznościowych (Instagram, LinkedIn, Facebook) - tworzenie treści, publikowanie postów, rozwijanie społeczności
  • Zbieranie i przekazywanie informacji zwrotnej od klientów w celu ciągłego ulepszania naszych usług i treści
  • Okazjonalne wyjazdy służbowe (w zależności od roli)
Dla nas motywacja kandydata jest ważniejsza niż konkretne wykształcenie czy doświadczenie zawodowe. Dlatego nie oczekujemy określonego profilu, ale gotowości do nauki i osiągania wyników. Konkretne oczekiwania:
  • Doświadczenie zawodowe będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane;
  • Gotowość do nauki i dostarczania wymiernych rezultatów;
  • Umiejętności w takich obszarach jak: komunikacja, prezentacja, projektowanie, marketing w mediach społecznościowych, sprzedaż lub kreatywność - będą wysoko cenione;
  • Sieć kontaktów lub zdolność do jej budowania to dodatkowy atut;
  • Zainteresowanie lub pasja w zakresie ziołolecznictwa, zdrowia, dydaktyki i wdrażania praktycznych pomysłów będzie dużym plusem;
  • Dobra znajomość języka angielskiego jest preferowana.
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, w tym hojne premie uzależnione od wyników
  • Elastyczny czas pracy, z możliwością pracy zdalnej
  • Pracę w przyjaznym, dynamicznym i otwartym środowisku, w zespole wysoko wykwalifikowanych specjalistów i w szybko rozwijającej się organizacji
  • Możliwości rozwoju osobistego i zawodowego - dostęp do szkoleń i kursów
  • Możliwość podróży służbowych w ramach pełnionej roli
  • Wynagrodzenie regularnie przeglądane i podnoszone w zależności od wyników pracy
Aby aplikować, użyj przycisku "Aplikuj".
Dziękujemy.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.ObserwujWłącz job alert? Co oznacza „Aplikuj szybko”?„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany. DrukujPoznajGON1Jesteśmy holendersko-polską firmą z siedzibami w Warszawie i Amsterdamie, oferującą usługi doradcze oraz szkolenia korporacyjne. Nasze kompetencje obejmują strategię, zdrowie i dydaktykę, a nasze szkolenia i kursy z zakresu kompetencji strategicznych, umiejętności analitycznych i dobrostanu kierujemy zarówno do firm, jak i osób indywidualnych. Jesteśmy firmą o wysokim poziomie innowacyjności, z licznymi autorskimi koncepcjami i modelami.ObserwujWłącz job alert? Co oznacza „Aplikuj szybko”?„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.

Praca.pl

Podobne oferty pracy

  • Finance Project Manager

    ManpowerGroup

    • Kraków, małopolskie
    Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie…
    • 14 dni temu
  • Business Development Manager @ Jobs.pl

    Jobs.pl

    • Kraków, małopolskie
    • 11 250-13 000 PLN miesięcznie
    Min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B lub jako BDM/Product Manager w branży IT / cyberbezpieczeństwa Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 Znajomość pakietu Micro…
    • 23 dni temu
  • IT Business Development Manager @ Team Up IT Recruitment

    Team Up IT Recruitment

    • Kraków, małopolskie
    3+ lat doświadczenia w sprzedaży B2B (preferowane w mniejszych firmach integratorskich) Umiejętność aktywnego pozyskiwania klientów i obsługi leadów generowanych przez marketing …
    • 8 dni temu