Dyrektor ds. Marketingu w branży hotelowej
Lepsza Praca
- Zator, małopolskie
- Stała
- Pełny etat
-ustalanie celów promocyjnych
-nadzór nad współpracą z firmami zewnętrznymi (agencjami reklamowymi, drukarniami, itd.)
-nadzór nad działaniami PR
-Przygotowanie i realizacja polityki marketingowej firmy zgodnie ze strategią
-Zarządzanie budżetem Działu Marketingu
-Zarządzanie podległym zespołem marketingu i kreacji, motywowanie, ocena i rozwój pracowników
-Definiowanie potrzeb w zakresie zbierania i przetwarzania informacji o klientach
-Analizowanie danych oraz rekomendowanie rozwiązań dotyczących ilości, jakości i funkcjonalności podejmowanych działań marketingowych,
-Monitorowanie potrzeb klientów i bieżących trendów w branży,
-Analizowanie rynku i działań marketingowych konkurencji,
-Sporządzanie sprawozdań i raportów z działań marketingowych,
-Współpraca z innymi zespołami wewnątrz organizacji
-Budowanie wizerunku firmy z wykorzystaniem pełnego zakresu narzędzi komunikacjiWymagania:-kilkuletnie doświadczenie na stanowisku menedżerskim w dziale marketingu
-minimum 5 letnie doświadczenie w działach marketingu, w tym mile widziane w branży usług hotelowych
-wykształcenie wyższe
-praktyczna znajomość zasad związanych z tworzeniem i wdrażaniem strategii marketingowej
-bardzo dobra organizacja pracy
-umiejętności strategiczne
-umiejętność zarządzania budżetem
-umiejętności biznesowe
-Wysoko rozwinięta komunikatywność, strategiczne spojrzenie na realizację powierzonych zadań, wysoka kultura osobista, sumienność, odpowiedzialność
Lento