STANOWISKO DS. DRÓG W REFERACIE DRÓG (NR 1972)

Centralna Baza Ofert Pracy

  • Białe Błota, kujawsko-pomorskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 13 dni temu
Numer oferty: StPr/25/1972
Obowiązki:Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje między innymi:
- prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem dróg gminnych, chodników, obiektów
mostowych, w tym oznakowaniem pionowym i poziomym,
- uzgadnianie lokalizacji zjazdów,
- prowadzenie spraw związanych ze szkodami komunikacyjnymi,
- opiniowanie i wydawanie warunków na przejazd pojazdów nienormatywnych,
- sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym i rachunkowym, pod względem
zgodności z umową,
- przyjmowanie oraz zapisywanie zgłoszeń mieszkańców,
- koordynowanie pracy operatorów sprzętu drogowego i robotników w porozumieniu i przy
współpracy z Kierownikiem Referatu,
- przygotowywanie i planowanie harmonogramów i planów pracy operatorów sprzętu i pracowników terenowych we współpracy z pracownikami i kierownikiem Referatu Dróg,
- kontrola jakości i ilości oraz wagi dostarczanych materiałów potrzebnych do utrzymania dróg, chodników, ciągów rowerowych,
- prowadzenie na bieżąco przeglądów oraz napraw infrastruktury deszczowej na drogach
utwardzonych,
- prowadzenie spraw związanych z użytkowanym sprzętem (równiarki, ciągniki, koparko-ładowarka, walce, zagęszczarka, agregaty, piły i inne) będącymi w dyspozycji RD,
- ewidencjonowanie dziennych raportów pracy sprzętu,
- rozliczanie pobieranych ze stacji benzynowych na maszyny drogowe i sprzęt, paliw oraz
materiałów eksploatacyjnych,
- rozliczanie prawidłowości zużycia paliw, olejów i płynów przez maszyny drogowe i sprzęt
napędzany paliwami płynnymi,
- prowadzenie miesięcznego i rocznego bilansu zużytego paliwa i stanu zakupionego paliwa,
- zamknięcie lub zaktualizowanie zgłoszenia SENT na platformie PUESC,
- nadzorowanie i kontrolowanie właściwej eksploatacji, maszyn drogowych oraz sprzętu i
urządzeń przez użytkowników,
- zlecanie na podstawie zgłoszeń osób eksploatujących pojazdy i sprzęt, po uzyskaniu
zgody Kierownika Referatu, napraw awaryjnych oraz kontrolowanie ich wykonania,
- zgłaszanie i zlecanie napraw awaryjnych maszyn drogowych, po uzyskaniu zgody
Kierownika Referatu oraz kontrolowanie ich wykonania,
- zlecanie przeglądów i napraw gwarancyjnych, okresowej obsługi technicznej (OT), przeglądów dopuszczających pojazdy i sprzęt do dalszej eksploatacji, a także dokonywanie odbiorów tych czynności,
- rozliczanie zakupionych części zamiennych do pojazdów i sprzętu, montowanych we
własnym zakresie,
- gromadzenie i przechowywanie kart gwarancyjnych i obsługi pojazdów oraz sprzętu i
maszyn,
- nadzór nad sytuowaniem obiektów małej architektury, tablic reklamowych oraz ogrodzeń,
- nadzór nad bieżącym utrzymaniem dróg utwardzonych oraz nawierzchni dróg gruntowych,
- planowanie, organizacja robót w zakresie zimowego utrzymania dróg,
- wykonywanie objazdu dróg,
- nadzór nad utrzymaniem zieleni w pasie drogowym, w tym nad koszeniem zieleni, wycinką
drzew, usuwaniem zieleni ograniczającej widoczność,
- nadzór nad utrzymaniem sieci kanalizacji deszczowej w tym przeglądy i czyszczenie
przepompowni i separatorów,
- kontrola i nadzór nad osobami oddelegowanymi do prac w ramach wyroków sądowych.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- usytuowanie stanowiska pracy: budynek parterowy przy ul. Przemysłowej 8,
- obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe,
- wyjazdy w teren,
- odporność na stres.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu 2025 roku, w rozumieniu
przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
wynosił mniej niż 6%.Wymagania:Wymagania konieczne:Umiejętności i uprawnienia:
  • prawo jazdy kat. B
  • bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Kreatywność
  • obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
Wykształcenie:
  • średnie zawodowe, budowlane
Wymagania pożądane:Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), budowlane
Pozostałe wymagania:
  • Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem :a/ niezbędne:- wykształcenie: średnie - preferowane: budowlane lub drogowe, lub wyższe preferowane: budownictwo, transport, inżynieria ruchu drogowego,- staż pracy: min. 1 rok doświadczenia w pracy w jednostce sektora finansów publicznych lub 1 rok doświadczenia w pracy przy utrzymaniu dróg,- znajomość przepisów:* ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2024r. poz. 572 z późn. zm.),* ustawa z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (Dz.U.2021r. poz. 1376 z późn. zm.),* ustawa z dnia 20 czerwca 1997 roku prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2021r. poz. 450 z późn. zm.),* ustawa z dnia 7 lipca 1994 roku prawo budowlane (Dz.U.2025r. poz. 418- t.j.),- umiejętność obsługi komputera oraz znajomość MS Office,- prawo jazdy kat. B,- umiejętność pracy w zespole,- komunikatywność i kreatywność,- wysoka kultura osobista,- umiejętność pracy pod presją czasu,- obywatelstwo polskie,- kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,- kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- cieszy się nieposzlakowaną opinią.b/ dodatkowe:- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w administracji publicznej,- znajomość terenu Gminy Białe Błota,- podstawowa znajomość ustawy o prawie zamówień publicznych,- podstawowa znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,- ogólna znajomość zasad funkcjonowania jednostek samorządowych.Oferta pracy przeznaczona również dla osób posiadających stopień niepełnosprawności.
Miejsce pracy: Przemysłowa 8, 86-005 Białe Błota, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskieRodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślonyStaż pracy: lata: 1Wymagane dokumenty: Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające:- list motywacyjny,- życiorys /CV/ z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,- kserokopie dyplomu potwierdzającego posiadanie wymaganego wykształcenia,- kserokopie dokumentów o posiadanych dodatkowych kwalifikacjach, uprawnieniach,umiejętnościach, ukończonych szkoleniach,- kserokopie dokumentów poświadczających wymagane doświadczenie zawodowe,- kserokopię prawa jazdy,- oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru załączonego w ogłoszeniu,- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024, poz. 1135 t.j.) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Wymagane dokumenty można składać :- osobiście:w Biurze Obsługi klienta Urzędu Gminy Białe Błota, ul. Szubińska 7,- przesłać pocztą na adres:Urząd Gminy Białe Błota86-005 Białe Błota, ul. Szubińska 7w terminie do 05.09.2025 rokuw zamkniętych kopertach z dopiskiem: "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: ds. dróg - ogłoszenie nr 09/2025".Inne informacje:- o zakwalifikowaniu do II etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni drogą e-mail lub telefonicznie,- dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski,- oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy Białe Błota po określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane; o zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu w sekretariacie urzędu lub data stempla pocztowego,- z kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: www.bip.bialeblota.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Białe Błota, ul. Szubińska 7.Pełna treść ogłoszenia i załączniki dostępne są pod adresem: https://bip.bialeblota.pl/oferta-pracy/13160/stanowisko-ds-drog-w-referacie-drog-w-pelnym-wymiarze-czasu-pracySposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcyAdres www: www.bialeblota.plKliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

InfoPraca