
Marketing Specialist
- Polska
- 6 000-7 000 PLN miesięcznie
- Umowa
- Pełny etat
- wymyślanie i organizacja angażujących akcji specjalnych: digital i offline, w tym m.in. eventów, aktywacji, samplingów, wysyłek PR, większych współpracy partnerskich, influencerskich i innych akcji specjalnych
- projektowanie mechanizmów akcji, takich jak konkursy, specjalne aktywacje w aplikacji; dbanie o odpowiedni branding aktywacji; zarządzanie harmonogramem akcji, koordynowanie wewnętrznych i zewnętrznych partnerów i dbanie o odpowiednią komunikację;
- tworzenie, planów i strategii komunikacyjnych w zakresie aktywacji i działań PR, a także wewnętrznych podsumowań i analiz;
- wsparcie w przygotowaniu briefów dla agencji i freelancerów na aktywacje i akcje specjalne;
- współpraca z innymi działami, m.in. Produkt, Asortyment, w celu dbania o spójność komunikacji na każdym etapie udział w naszych sesjach “burzy mózgów”, wsparcie w przygotowywaniu pomysłów kreatywnych, planów komunikacyjnych i akcji nastawionych na pozyskiwanie nowych klientów;
- wsparcie przy bieżących działaniach marketingu.
- co najmniej rok doświadczenia na podobnym stanowisku;
- doświadczenie w pracy w agencji kreatywnej, agencji PR bądź analogicznym stanowisku po stronie klienta;
- znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B1;
- śledzenie na bieżąco trendów i aktualnych sposobów na budowanie zasięgu;
- umiejętność wyłapania, co może się przerodzić w RTM, zanim zrobi to cały rynek;
- krytyczne myślenie i umiejętność wyciągania wniosków;
- znajomość marketingowych KPIs i narzędzi marketingu;
- terminowość i dobra organizacja;
- kreatywność, samodzielność, inicjatywa;
- ambicja we wprowadzaniu i doprowadzaniu aktywacji do końca;
- pozytywne nastawienie i otwartość na ludzi;
- lekkie pióro;
- znajomość podstawowych zasad designu;
- wynagrodzenie: 6-7 tys. PLN netto + VAT miesięcznie w ramach umowy B2B; możliwa także umowa zlecenie;
- długoterminową współpracę;
- pracę w trybie hybrydowym (nasze biuro znajduje się w centrum Warszawy);
- dofinansowanie karty MultiSport, opieki medycznej Lux Med i ubezpieczenia Uniqa;
- możliwość uczestnictwa w innowacyjnym projekcie i transformacji obszaru handlowego w Polsce;
- sprzęt i narzędzia niezbędne do pracy.
- brak oficjalnego dress code'u
- nowe, przytulne biuro w samym centrum Warszawy
- pracę z ekspertami z topowych sieci spożywczych, e-commerce i firm technologicznych
- świetną i przyjazną atmosferę
- pomocną dłoń w każdej sytuacji
Jeśli wpiszesz się w nasze wymagania zaprosimy Cię na pierwszą rozmowę rekrutacyjną - rozmowę telefoniczną z naszym Zespołem HR.
Kolejnym etapem będzie opracowanie zadania rekrutacyjnego.
Ostatnim krokiem będzie rozmowa z Kają, Senior Communication & Strategy Manager.
Jeśli wszystko pójdzie dobrze - witamy na pokładzie Lite e-Commerce!Poznaj nas bliżej!