
specjalista ds. analiz finansowych
- Warszawa, mazowieckie
- Umowa
- Pełny etat
- umowę o pracę
- pracę w trybie hybrydowym (częściowo w biurze w Warszawie, al. Jana Pawła II 17, przy rondzie ONZ)
- zespół/lidera: [Biuro Fuzji i Przejęć, Piotr Rochala] - śmiało sprawdź z kim możesz pracować
- masz co najmniej rok doświadczenia w bankowości inwestycyjnej, konsultingu, doradztwie transakcyjnym lub funduszach private equity,
- swobodnie posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie,
- posiadasz wysokie zdolności analityczne – szczególnie w zakresie analizy finansowej, modelowania finansowego i przygotowywania wycen,
- potrafisz dobrze organizować swoją pracę i angażować się w równoległe projekty,
- znasz bardzo dobrze zagadnienia z zakresu finansów przedsiębiorstw oraz podstaw rachunkowości finansowej i zarządczej,
- sprawnie posługujesz się narzędziami MS PowerPoint, MS Excel, MS Word oraz podstawowymi bazami danych branżowych,
- jesteś osobą proaktywną i przedsiębiorczą,
- umiesz pracować w zespole, masz rozwinięte zdolności interpersonalne i prezentacyjne oraz łatwo nawiązujesz kontakty i efektywnie się komunikujesz,
- cechuje Cię silna motywacja wewnętrzna i dążenie do realizacji wyznaczonych celów.
- prowadzenie wybranych elementów procesu transakcyjnego,
- przygotowywanie ofert i prezentacji (pitchbooks) dla klientów,
- przygotowywanie materiałów transakcyjnych (prezentacje, teasery, memoranda inwestycyjne),
- budowanie prognoz i modeli finansowych a także wycen,
- inicjatywa w zakresie identyfikacji potencjalnych sytuacji transakcyjnych.
- umowę o pracę,
- pracę w trybie hybrydowym,
- zdobycie praktycznej wiedzy w prowadzeniu transakcji M&A oraz na rynku kapitałowym dla czołowych klientów polskich i zagranicznych,
- możliwość uczestnictwa w wydarzeniach korporacyjnych (m.in. szkoleniach, wyjazdach integracyjnych).
- prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),
- system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego,
- kartę Multisport,
- ofertę produktową banku oraz pożyczki na pracowniczych warunkach,
- aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, ćwiczenia, podcasty; inicjatywy w biurach np. mammobus, profilaktyczne badanie wzroku, warsztaty z samoobrony,
- wyprawkę dla dzieci,
- benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, całkowita praca zdalna, jeśli charakter pracy na to pozwala,
- platformę ze szkoleniami zewnętrznymi i wewnętrznymi – np. programowanie czy analiza danych lub komunikacja, podejście strategiczne, negocjacje i inne,
- program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w banku.
- Na bank nie rzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.
- Na początku Twój przełożony pokaże Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowie na wszystkie pytania.
- Wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię do kolejnego etapu.
- Spotkaj się (online) z rekruterem(-ką) i managerem(-ką).
- Wykonaj zadanie merytoryczne/test (w zależności od stanowiska).
- Pracuj z nami w naszym zespole!